جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
تبلیغات در اناردونی
آخرین مطالب

نحوه تنظیم اپ اسپاتیفای به عنوان برنامه پیش فرض پخش موسیقی در آیفون

فهرست مطالب

اولین سیستم عامل IOS 14.5 ورژن بتا ویژگی ها و قابلیت های جدیدی به ارمغان می آورد و یک سورپرایز عالی برای کاربران اپ اسپاتیفای در این آپدیت گنجانده شده است . این ویژگی به شما این اجازه را می دهد که اپ اسپاتیفای را به برنامه پیش فرض خود در هنگام استفاده از دستیار صوتی اپل Siri , تبدیل کنید . ما در این مطلب به شما نحوه این کار را آموزش می دهیم .

قابل توجه ترین ویژگی جدیدی که با آی او اس ۱۴.۵ برای کاربران وجود دارد , قابلیت باز کردن قفل صفحه نمایش گوشی آیفون با اپل واچ هنگامی که ماسک بر صورت دارید , است . اما یک ویژگی دیگر در میان انبوهی از امکانات و قابلیت های جدید گم شده بود تا این که کاربران سایت ردیت متوجه آن شدند . با این قابلیت کاربران می توانند اپ اسپاتیفای را به عنوان نرم افزار پیش فرض برای سیری انتخاب کنند .

ما قبلا شاهد عرضه آپدیت هایی برای پخش کردن موسیقی از سوی سیری به هنگام دستور دادن به آن بوده ایم به عنوان مثال می توانستیم از عبارت « play …. On spotify » برای پخش آهنگ استفاده کنیم . اما در جدید ترین نسخه سیستم عامل آیفون دیگر لزومی ندارد به صورت خاص اپ اسپاتیفای یا سرویسی دیگر را برای پخش موسیقی به جای اپل موزیک استفاده کنید .

باید به شما بگوییم که هیچ گونه زبانه ای در تنظیمات برای تنظیم اسپاتیفای به عنوان برنامه پیش فرض همانند دیگر سرویس ها مثل ایمیل و یا مرورگر ها وجود ندارد . باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا اپل میانبری مانند آن ها برای برنامه پخش موسیقی پیش فرض در سیستم عامل های بتا و یا آپدیت های آینده اضافه خواهد کرد .

تداوم برای استفاده سیری از سرویس های موسیقی ثانویه به عنوان برنامه های پیش فرض در حال حاضر بر روی اولین بتا سیستم عامل ۱۴.۵ کمی باگ دارد , در نتیجه تجربه هر کاربر با کاربر دیگر از این اپ به عنوان برنامه پیش فرض ممکن است متفاوت باشد.

دانلود اپ اسپاتیفای Spotify برای آیفون – کلیک کنید

چگونه اپ اسپاتیفای را به عنوان برنامه پیش فرض در سیستم عامل بتا  iOS 14.5 تنظیم کنیم ؟

  1. اطمینان حاصل کنید که آیفون یا آیپد شما سیستم عامل بتا iOS 14.5 ( نسخه سازنده یا عمومی فرقی ندارد ) را دارا باشد .
  2. از سیری بخواهید یک آهنگ یا آلبوم و یا اثری از یک خواننده را برای شما پخش کند.
  3. منتظر یک پیام پاپ- آپ باشید که از شما بخواهد سرویس مورد علافه تان برای استفاده را تعیین کنید .
  4. بر روی Yes بزنید تا به سیری اجازه دسترسی به داده های اپ اسپاتیفای یا هر اپ دیگری که انتخاب کرده اید , را بدهید .
  5. حالا باید موسیقی ای که خواستید شروع به پخش کند .

۶- هنگام کار کردن با این سرویس , درخواست های آینده شما برای پخش موسیقی از سیری باید با استفاده از اپ اسپاتیفای یا هر برنامه دیگری که انتخاب کرده اید انجام گیرد . البته این انتخاب ممکن است همراه با باگ هایی باشد و همیشه موسیقی از اپ مورد نظرتان به صورت پیش فرض پخش نشود . در نتیجه ممکن است این روش برای یک کاربر بدون هیچ مشکلی عمل کند و برای کاربر دیگر همراه با مشکلاتی جزئی باشد .   

برچسب‌ها: / / / / / / / /
به اشتراک گذاری:
Picture of نارین دورکاوان
نارین دورکاوان
مطالب تصادفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *