انارمگ
۰

نحوه تنظیم اپ اسپاتیفای به عنوان برنامه پیش فرض پخش موسیقی در آیفون

اولین سیستم عامل IOS 14.5 ورژن بتا ویژگی ها و قابلیت های جدیدی به ارمغان می آورد و یک سورپرایز عالی برای کاربران اپ اسپاتیفای در این آپدیت گنجانده شده است . این ویژگی به شما این اجازه را می دهد که اپ اسپاتیفای را به برنامه پیش فرض خود در هنگام استفاده از دستیار صوتی اپل Siri , تبدیل کنید . ما در این مطلب به شما نحوه این کار را آموزش می دهیم .

قابل توجه ترین ویژگی جدیدی که با آی او اس ۱۴.۵ برای کاربران وجود دارد , قابلیت باز کردن قفل صفحه نمایش گوشی آیفون با اپل واچ هنگامی که ماسک بر صورت دارید , است . اما یک ویژگی دیگر در میان انبوهی از امکانات و قابلیت های جدید گم شده بود تا این که کاربران سایت ردیت متوجه آن شدند . با این قابلیت کاربران می توانند اپ اسپاتیفای را به عنوان نرم افزار پیش فرض برای سیری انتخاب کنند .

ما قبلا شاهد عرضه آپدیت هایی برای پخش کردن موسیقی از سوی سیری به هنگام دستور دادن به آن بوده ایم به عنوان مثال می توانستیم از عبارت « play …. On spotify » برای پخش آهنگ استفاده کنیم . اما در جدید ترین نسخه سیستم عامل آیفون دیگر لزومی ندارد به صورت خاص اپ اسپاتیفای یا سرویسی دیگر را برای پخش موسیقی به جای اپل موزیک استفاده کنید .

باید به شما بگوییم که هیچ گونه زبانه ای در تنظیمات برای تنظیم اسپاتیفای به عنوان برنامه پیش فرض همانند دیگر سرویس ها مثل ایمیل و یا مرورگر ها وجود ندارد . باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا اپل میانبری مانند آن ها برای برنامه پخش موسیقی پیش فرض در سیستم عامل های بتا و یا آپدیت های آینده اضافه خواهد کرد .

تداوم برای استفاده سیری از سرویس های موسیقی ثانویه به عنوان برنامه های پیش فرض در حال حاضر بر روی اولین بتا سیستم عامل ۱۴.۵ کمی باگ دارد , در نتیجه تجربه هر کاربر با کاربر دیگر از این اپ به عنوان برنامه پیش فرض ممکن است متفاوت باشد.

دانلود اپ اسپاتیفای Spotify برای آیفون – کلیک کنید

چگونه اپ اسپاتیفای را به عنوان برنامه پیش فرض در سیستم عامل بتا  iOS 14.5 تنظیم کنیم ؟

  1. اطمینان حاصل کنید که آیفون یا آیپد شما سیستم عامل بتا iOS 14.5 ( نسخه سازنده یا عمومی فرقی ندارد ) را دارا باشد .
  2. از سیری بخواهید یک آهنگ یا آلبوم و یا اثری از یک خواننده را برای شما پخش کند.
  3. منتظر یک پیام پاپ- آپ باشید که از شما بخواهد سرویس مورد علافه تان برای استفاده را تعیین کنید .
  4. بر روی Yes بزنید تا به سیری اجازه دسترسی به داده های اپ اسپاتیفای یا هر اپ دیگری که انتخاب کرده اید , را بدهید .
  5. حالا باید موسیقی ای که خواستید شروع به پخش کند .

۶- هنگام کار کردن با این سرویس , درخواست های آینده شما برای پخش موسیقی از سیری باید با استفاده از اپ اسپاتیفای یا هر برنامه دیگری که انتخاب کرده اید انجام گیرد . البته این انتخاب ممکن است همراه با باگ هایی باشد و همیشه موسیقی از اپ مورد نظرتان به صورت پیش فرض پخش نشود . در نتیجه ممکن است این روش برای یک کاربر بدون هیچ مشکلی عمل کند و برای کاربر دیگر همراه با مشکلاتی جزئی باشد .   

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه‌ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت‌ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید، تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید، تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *