انارمگ
۰

بهترین پلیرهای فیلم آیفون و آیپد کدام‌ اند؟

بهترین پلیرهای فیلم آیفون و آیپد کدام‌اند؟ در این مطلب از انارمگ، بهترین پلیر برای تماشای ویدئو بر روی سیستم عامل iOS را برای شما آورده‌ایم.

بسیاری از کاربران بر روی آیفون و آیپد خود فیلم‌ها را تماشا می‌کنند؛ البته پلیر پیش‌فرض دستگاه برای دیدن ویدئوهای شخصی کاملا مناسب است. با این حال اگر بخواهید فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی بیش‌تر و متنوع‌تری بر روی دستگاه خود تماشا کنید، پلیری که استفاده می‌کنید باید ویژگی‌های مشخص‌تری داشته باشد.

خوشبختانه آپشن‌های زیادی برای این مساله وجود دارد. در اپ استور ایرانی آیفون پلیرهای زیادی برای ویدئو موجود است، ولی این‌که از کدام یک باید استفاده کنید، کدام یک از بقیه بهتر است و غیره، از سؤالات مهم کاربران است که برای تست کردن هر اپلیکیشن باید اینترنت زیادی صرف کنید. به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌کنیم در راستای انتخاب بهترین پلیرهای فیلم آیفون و آیپد مطلب زیر را دنبال کنید.

VLC

VLC یکی از پلیرهای ویدئو در آیفون و آیپد

VLC یکی از بهترین پلیرها در تمامی پلتفرم‌ها است و iOS نیز از این قاعده مستثنی نیست.

این برنامه قابلیت پشتیبانی بسیاری از فرمت‌های انواع فایل‌ها و کدکس‌ها را دارد که شاید از همه مهم‌تر این است که کاربران Mac و iOS می‌توانند با VLC از ایرپلی AirPlay و گوش دادن به موسیقی به صورت آنلاین بهره ببرند.

از امکانات VLC می‌توان به پشتیبانی از شبکه‌های استریم (مثل HLS، MMS و RTSP)، هم‌خوانی با دراپ باکس، گوگل درایو، آیکلاود درایو، وان درایو و باکس و پشتیبانی از فایل‌های سرورها (مثل SMB، FTP، UPnP و DLNA) اشاره کرد.

از دیگر ویژگی‌های این برنامه، پشتیبانی از زیرنویس، فایل صوتی چندگانه و تنظیم سرعت فایل است.

دانلود VLC 

دانلود برنامه VlC Streamer برای آیفون

PlayerXtreme Media Player

PlayerXtreme Media Player پلیری برای پخش فیلم در آیفون و آیپد

PlayerXtreme Media Player یکی از معروف‌ترین پلیرهای فیلم آیفون و آیپد است. این برنامه بیش‌ترین تعداد ویژگی‌ را نسبت به ویدئو پلیرهای اپ استور دارد.

این برنامه از تمام فرمت‌های اصلی از قبیل ۳GP، ASF، DIVX، M2P، M4V، MOV، MP4، MPEG، MPG، OGV، PS، QT، VOB، WEBM و VIDEO_TS پشتیبانی می‌کند. شما همچنین می‌توانید محتوای درایوهای NAS، ویندوز و مک بوک، دستگاه‌های DLNA و حتی Kodi را با این برنامه مشاهده کنید.

PlayerXtreme Media Player قابلیت پشتیبانی از هر دو برنامه‌ی ایرپلی و گوگل‌کست را نیز دارد (که با آن می‌توانید با بهترین حالت ویدئوها را از iOS به اپل تی وی یا گوگل کروم کست انتقال دهید) و حتی می‌توانید از این برنامه برای دانلود زیرنویس فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی‌ خود استفاده کنید.

این پلیر نسخه رایگان و پرو دارد. با نسخه پرو می‌توانید زیرنویس دانلود کنید و از ویژگی‌های ایر پلی استفاده کنید که به جرأت می‌توان این برنامه را به عنوان بهترین پلیرهای فیلم آیفون و آیپد معرفی کرد.

دانلود PlayerXtreme Media

دانلود نسخه کرک شده اپلیکیشن PlayerXtreme ++ برای آیفون و آیپد

KMPlayer

KMPlayer از بهترین پلیرها در آیفون

KMPlayer بهترین برنامه پلیر فیلم برای کاربران آیفون است که می‌خواهند محتوای مورد نظرشان را با کیفیت بسیار بالا تماشا کنند. با KMPlayer می‌توانید فیلم‌های ۴K، UHD و FHD را تماشا کنید. (البته اگر آیفون شما از آن‌ها پشتیبانی کند) سازندگان KMPlayer گفته‌اند که این برنامه از محتوای ۸K هم پشتیبانی می‌کند، اما متأسفانه اپل تا این لحظه دستگاهی که از کیفیت ۸K پشتیبانی کند، ندارد.

این پخش‌کننده قوی قادر به اجرای ۶۰ فرمت ویدئویی از جمله MP4، MOV، REC، TOD، VRO، WTV، AVI، GVI، M4V، WMV، VOB، MT2S، MPEG، NSV و MKS است. KMPlayer همچنین بیش‌ از دیگر پلیرهای فیلم آیفون، از فرمت‌های زیرنویس پشتیبانی می‌کند. از فرمت‌های زیرنویس قابل پشتیبانی در این پلیر می‌توان از SSA, ASS, SMI, TXT, MPL, PJA, VTT و SRT نام برد.

دیگر ویژگی‌های معروف KMPlayer عبارتند از: پخش آنلاین از گوگل درایو، سرورهای FTP و دراپ باکس. این برنامه همچنین شامل میانبرهای بسیار (Gesture) برای کنترل و تنظیمات فیلم است.

دانلود KMPlayer

Infuse

Infuse برای پخش ویدئو

Infuse هم یکی دیگر از بهترین پلیرهای فیلم آیفون برای پخش ویدئو است. این برنامه ۷ ساله یکی از قوی‌ترین پلیرهای فیلم برای آیفون و آیپد است. در نتیجه می‌شود گفت که از رقبای PlayerXtreme Media Player محسوب می‌شود.

قبل از این‌ که به سراغ معرفی ویژگی‌های این برنامه برویم، خالی از لطف نیست اگر اندکی از محیط زیبای این برنامه بگوییم. این برنامه یکی از جذاب‌ترین محیط‌های کاربری را به خود اختصاص داده است. پس اگر زیبایی یکی از اصلی‌ترین مؤلفه‌‌های انتخاب ویدئو پلیر برای شما است، قطعا Infuse در صدر لیست قرار خواهد گرفت.

فایل‌های قابل پشتیبانی در این برنامه عبارت‌اند از: MP4، M4V، MOV، MKV، AVI، WMV، MTS، ISO، VIDEO_TS، FLV، OGM، OGV، ASF، ۳GP، DVR-MS، WEBM و WTV. با Infuse علاوه بر تماشای ویدئوهای iOS می‌توانید از پلتفرم‌های مک، PC، درایو NAS، هارد درایو Wi-Fi، دستگاه‌های‌ DLNA و حتی Plex و Kodi ویدئوها را به صورت آنلاین تماشا کنید.

از دیگر ویژگی‌های Infuse می‌توان از پشتیبانی از ایرپلی و گوگل‌کست، درج زیرنویس رایگان از وب‌سایت OpenSubtitles.com، پخش بخش‌هایی از یک فیلم، پخش فایل‌های صوتی و پلی‌بک همزمان نام برد.

ویژگی منحصر به فرد Infuse پشتیبانی از Trakt است. Trakt مثل Last.fm است، اما شامل فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی است. فیلمی که تماشا کردید را ردیابی می‌کند، آن را با دستگاه iOS شما سینک می‌کند و بر اساس لیست تماشای شما، به شما پیشنهاد فیلم و برنامه تلویزیونی می‌دهد.

خود برنامه رایگان است، اما برای استفاده از تمام ویژگی‌های آن نیاز به ثبت نام دارید.

دانلود Infuse

GPlayer

اگر Infuse رقیب جدی PlayerXtreme Media Player باشد، GPlayer رقیب سرسخت VLC است. دلیل آن هم این است که GPlayer قبل از VLC به iOS آمد؛ در نتیجه بسیاری از ویژگی‌های VLC با GPlayer یکی است.

برای مثال GPlayer مانند VLC ویژگی آپلود با Wi-Fi دارد. این برنامه به شما اجازه می‌دهد فایل‌های ویدئویی را از PC به دستگاه‌ و بالعکس با استفاده از Wi-Fi منتقل کنید و زمانی که دسترسی به اینترنت ندارید آن‌ها را تماشا کنید. برای کاربران ویندوز، این یکی از بهترین راه‌های انتقال فایل‌های ویدئویی از PC به دستگاه‌های آیفون یا آیپد است.

GPlayer درمورد استریم شبکه هم، رقیب VLC است. شما می‌توانید از منابع HTTP و FTP، فایل‌ها و ویدئوهای RTSP و MMS را تماشا کنید.

پشتیبانی از ایرپلی و آی تونز، و Gestureها از دیگر ویژگی‌های این برنامه است. با این برنامه می‌توانید فایل‌های AVI، WMV، RMVB، ASF، H264، MKV، TS و M2TS را پخش کنید. GPlayer همچنین ویژگی پشتیبانی از فایل‌های زیرنویس مختلف از جمله SMI, ASS, SUB, SRT و TXT را دارد.

GPlayer تنها برنامه‌ی پولی این لیست است. پس اگر از برنامه‌های دیگر راضی نبودید از این برنامه استفاده کنید.

دانلود GPlayer

It’s Playing

بهترین پلیرهای فیلم آیفون

با استفاده از It’s Playing می‌توانید فایل‌های شخصی یا ویدئوهای آنلاین را از فضای ابری حافظه و شبکه‌های داخلی تماشا کنید.

MP4، MOV، MKV، AVI، WMV، VOB از رزولوشن ۱۰۸۰p و ایرپلی پشتیبانی کرده و خروجی صدای دالبی دیجیتال Dolby Digital دارد. از فرمت‌های قابل پشتیبانی این برنامه می‌توان به MP4، MOV، MKV، AVI، WMV، VOB و RMVB اشاره کرد.

اما It’s Playing تنها در نسخه Pro ویژگی‌های منحصر به فرد خود را نشان می‌دهد. اگر هزینه اشتراک آن را بپردازید، می‌توانید لایک‌ها، اشتراک‌گذاری‌ها و ویدئوهای پست شده دوستان خود را در فیسبوک ببینید، فیلم‌های یوتیوب را مشاهده کنید و از منابع HTTP فایل‌های ویدئویی را اجرا کنید.

دانلود It’s Playing

دیگر روش‌های تماشای فیلم بر روی iOS

اگر هدف اصلی‌ شما از دانلود بهترین پلیرهای فیلم آیفون و آیپد، تماشای فیلم‌های سینمایی و برنامه‌های تلوزیونی است پس بهتر است به‌ جای این‌ها از Plex استفاده کنید. در این برنامه می‌توانید کلکسیون رسانه‌های خود را مدیریت کنید، فیلم‌ها را بر روی دستگاه‌های خانگی اجرا کنید و هنگامی که سرتان شلوغ است، ویدئوها را از دور کنترل و تماشا کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه‌ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت‌ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید، تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید، تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *