انارمگ
۰

بهترین مانیتور ها برای اتصال به مک بوک پرو , مک بوک مینی و مک بوک ایر سری M1 اپل

این روزها صد ها مدل صفحه نمایش در بازار موجود است و انتخاب صفحه نمایش مناسب برای شما از میان این تنوع , امری سخت می تواند باشد . ما در این مطلب بهترین صفحه نمایش هایی را که با پردازنده اختصاصی اپل در مک یعنی M1 سازگار هستند را به شما معرفی می کنیم.

اپل سه محصول متفاوت را به بازار عرضه کرد که پردازنده و وضعیت حافظه یکسانی دارند . شما می توانید تراشه M1 را در مک بوک ایر , مک بوک پرو  و مک مینی بیابید.

بهترین مانیتور تمام صفحه برای مک های M1

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن 39885-76689-Dell-27-xl.jpg است
 
 

صفحه نمایش Ultrasharp U2720Q 27-inch از شرکت Dell برای شما امکانات ورودی تصویر و مشخصات فوق العاده ای را با قیمتی معقول فراهم می سازد . این صفحه نمایش قابلیت رابط سخت افزاری ThunderBolt را ندارد . اما پورت USB – C تعبیه شده از قابلیت جایگزین Display Port برای اتصال به مک با تراشه M1 شما پشتیبانی می کند.

این صفحه نمایش با USB – C با استفاده از یک کابل به لپ تاپ شما متصل می شود و تصویر خروجی , ۹۰ ولت نیرو و سه پورت اضافی USB-A را برای شما فراهم می کند . تنها تفاوت بین این صفحه نمایش و مدل های گران قیمت تر از برند LG همان عدم وجود ویژگی پشتیبانی از رابط سخت افزاری ThunderBolt است.

داده های منتقل شده از این اتصال USB – C 10 گیگا بایت بر ثانیه خواهد بود . این موضوع درایو های خارجی و ثانویه مناسب است . اگر شما سریع ترین رقم برای ارسال داده ها را می خواهید باید دستگاه های تان را مستقیم به مک متصل کنید.

خرید و قیمت روز مک بوک پرو M1 اپل – کلیک کنید

صفحه نمایش Ultrasharp ساخته Dell همچنین یک اتصال پورت تصویر و H D M I را برای ورودی های مختلفی دارا است. مک های بهره برده از پردازنده M1 فقط قادر به اتصال به یک صفحه نمایش خارجی هستند در نتیجه اتصال به وسیله USB – C ایده آل به نظر می رسد.

این صفحه نمایش وضوح تصویر ۳۸۴۰×۲۱۶۰ ,  HDR 400 , محدوده رنگ ۹۵% P3 و رفرش ریت ۶۰ هرتزی دارد. پایه به کار رفته نیز اجازه چرخش عمودی یا افقی را به صفحه نمایش می دهد .

قیمت صفحه نمایش Dell U2720Q Ultrasharp 27-inch در محدوده ۵۲۹ تا ۵۵۰ دلار قرار دارد .شما می توانید این صفحه نمایش را با قیمت ۵۴۴.۵۰ بخرید.

بهترین مانیتور با قیمت مناسب

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن 39885-76688-Lenovo-xl.jpg است
 
 

انتخاب یک صفحه نمایش که از لحاظ اقتصادی جایگزین مناسب مانیتور برای مک های M1 باشد به این معنی نیست که شما چیزی که دوست ندارید را باید بخرید. صفحه نمایش لنوو Q24i-10 24-inch HD طراحی خاص و فرمی باریک دارد .

این صفحه نمایش وضوح تصویر ۱۹۲۰×۱۰۸۰ full HD دارد که رفرش ریت آن ۷۵ هرتز است . کاربران می توانند آن را با استفاده از از H D M I و یا V G A با توجه به موقعیت استفاده , به دیگر دستگاه ها متصل کنند .

این مانیتور بلندگو های درون ساخت ۳ ولتی و یک سوکت برای استفاده از هدفون یا بلندگو دارا می باشد .

این صفحه نمایش ساده می تواند با تنظیمات دسک تاپ شما یکسان شود و پایه آلومینیومی این نمایشگر مکان عالی برای مک مینی یا مک بوک ایر بسته می تواند باشد . نمایشگر لموو Q24i-10 با قیمت ۱۵۹.۸۹ دلار قابل خرید است

بهترین مانیتور با قابلیت رابط سخت افزاری ThunderBolt

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن 39885-76687-LG-UltraFine-xl.jpg است
 
 

مانیتور های thunderbolt  UltraFine از برند LG همچنان بهترین مانیتور های ثانویه برای کاربران مک هستند . مدل ۲۷-inch 5K این مانیتور ها به همراه رابط سخت افزاری ThunderBolt 3 , روشنایی تقویت شده , کنترل میزان صدا  و دوربیت درون ساخت , با در نظر گرفتن سیستم عامل مکینتاش ساخته شده  است .

وجود رابط سخت افزاری  Thunderbolt 3  در این مدل بدین معنی است که کاربران می توانند یک رابط یو اس بی تایپ C سازگار با Thunderbolt 3 را به مک خود متصل کنند و دسترسی به مانیتور , جریان نیرو ۹۴ ولتی و یک پورت USB – C در عقب را داشته باشند . داده ها با سرعت ۴۰ گیگا بایت ب ثانیه انتقال می یابند و از سه درگاه یو اس بی ۳  تایپ c با سرعت ۱۰ گیگا بایت در ثانیه در هر کدام عبور می کنند .

هنگام استفاده از مک های که پردازنده M1 دارند شما این مزیت را دارید که می توانید از ThunderBolt 3 استفاده کنید . اما شما نمی توانید مانیتور ها را زنجیره وار به هم متصل کنید . شما همچنین نمی توانید GPU های خارجی را نیز متصل کنید . اما درگاه Thunderbolt و دستگاه های ذخیره سازی می توانند همجنان به کار خود ادامه دهند .

این نمایشگر وضوح تصویر ۵۱۲۰×۲۸۸۰ ۵K , محدوده رنگ ۹۹% P3 و ۵۰۰ واحد روشنایی دارد که شما بهترین تجربه همانند اپل بر روی یک نمایشگر ثانویه را خواهید داشت . مانیتور UltraFine 27-inch 5K از LG با قیمت ۱۲۹۹  دلار به فروش می رسد .

بهترین مانیتور با عملکرد سخت افزاری عالی

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن 39885-76686-LG-UltraGear-xl.jpg است
 
 

مانیتور های گیمینگ معمولا با LED های پر نور پشت , طراحی خشن و قیمت های بسیار بالا به بازار عرضه می شوند . مانیتور  UltraGear 27-inch gaming از LG یک نیروگاه از قدرت در اجرا و عملکرد است که تمام ویژگی هایی که شما هنگام اتصال مک به نمایشگر می خواهید را دارا می باشد که می تواند گزینه مناسب جایگزین نمایشگر برای مک های M1 اپل باشد  .

این مانبتور با مانیتور LG UltraFine 5K که قبلا به آن اشاره کردیم قابل مقایسه است . این صفحه نمایش حدود ۴۵۰ دلار قیمت کمتری دارد . این مانیتور گیمینگ رابط سخت افزاری Thunderbolts 3 را ندارد اما H D R 10 و محدوده رنگ ۹۸% P3 دارد.

این مانیتور با وضوح تصویر  ۳۸۴۰×۲۱۶۰ ۴K رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی و زمان پاسخ گویی ۱ هزارم ثانیه دارد . همچنین هنگامی که از کامپیوتر های سازگار استفاده می کنید قابلیت AMD FeeSync و Nvidia G-Sync نیز دارد .

اگر شما حتی برای مزیت های گیمینگ این مانیتور را نخواهید می توانید صفحه روشن و کیفیت و دقت رنگ های مانیتور LG UltraFine 5K را با همان کیفیت اما قیمت پایین تر داشته باشید .

خرید و قیمت روز مک بوک ایر M1 – کلیک کنید

در جلوی مانیتور یک حلقه RGB LED وجود دار که به رنگ هایی که در تنظیمات مخصوص به خود و یا تنظیمات خود مانیتور تنظیم کرده اید , می درخشد . این قابلینت می تواند به صورت کلی غیر فعال شود و یا تنظیم شود تا رنگ ثابتی را به نمایش بگذارد . انتخاب با شما است .

شما می توانید از طریق H D M I یا درگاه تصویر متصل شوید و این مانیتور یک ورودی USB 3.1 Gen 1 Type B را برای دسترسی به دو درگاه تایپ A دارد .

مانیتور LG UltraGear 27GN95B-B در بازار با قیمت ۸۴۴.۹۹ دلاری به فروش می رسد .

بهترین مانیتور UltraWide

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن 39885-76685-Acer-Ultrawide-xl.jpg است
 
 

مانیتور های Ultrawide تبدیل به انتخابی محدود برای صفحه نمایش های جایگزین شده اند . این مانیتور برای مک های M1 بسیار حائز اهمیت هستند زیرا شما می توانید فقط یک نمایشگر خارجی به آن ها متصل کنید .مانیتور Acer El342CKR Pbmiippx 34-inch یک نمایشگر ۲۱:۹ ultrawide QHD دارد .

QHD همان کیفیت “۲K” یا ۱۴۴۰ پیکسل وضوح تصویر است که بین HD و ۴K قرار می گیرد . این مانیتور ultrawide وضوح تصویر ۳۴۴۰×۱۴۴۰ با محدوده رنگ ۹۳% P3 , HDR 400 و تا ۱۴۴ هرتز رفریش ریت , دارا می باشد .

خرید گیفت کارت ارزان اپل – کلیک کنید

این مانیتور نمایشگری خمیده برای تماشای آسان تر هنگام نگاه به رو به رو دارد . این مانیتور برای کامپیوتر های سازگار قابلیت  AMD FreeSync دارد .

این نمایشگر دو درگاه تصویر ۱.۴ و دو درگاه H D M I 2.0 دارد . رفرش ریت به اتصال درگاه تصویر بستگی دارد و درگاه H D M I تا ۱۰۰ هرتز رفرش ریت را پشتیبانی می کند .

شما می توانید مانیتور Acer 32-inch ultrawide را با قیمت ۴۲۹.۹۹  دلار بخرید .

بهترین مانیتور اپلی

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن 39885-76684-Pro-Display-XDR-xl.jpg است
 
 

بهاترین مانیتوری که شما می توانید برای اتصال به مک بخرید , مانیتوری است که خود اپل تولید کرده است . صفحه نمایش Pro Display XDR یک مانیتور هیولا است که ویژگی هایی بی نظیر و جذاب و قیمتی سرسام آور دارد .

ما به صورت جدی نمی توانیم این نمایشگر را به شما پیشنهاد کنیم زیرا افرادی که به آن نیاز داشته اند تا به حال آن را خریده اند . اما اگر شما حدود صد میلیون تومان برای خرج کردن دارید , این نمایشگر تمام نیاز هایی که شما برای اتصال مک خود به این دستگاه دارید را بر آورده می کند . این مانیتور صفحه ای ۳۲ اینچی و طراحی زیبایی دارد .

اپل این مانیتور را با مانیتور های حرفه ای مرجع مقایسه می کند که قیمت هاییی حد اقل  ۴۰۰۰۰ دلاری دارند . این مانیتور نمایشگری ۶۰۱۶×۳۳۸۴ ۶K با کنتراست یک میلیون به یک و عمق رنگ ده بیتی دارد .

تمام مک های اپل می توانند بدون کوچک ترین مشکلی به این مانیتور متصل می شوند زیرا این مانیتور در اصل برای کار با مک پرو طراحی شده است . مانیتور Pro Display XDR با حدود قیمت ۵۴۰۰ دلار به فروش می رسد .

انتخاب برای eGPU یا کارت گرافیک اکسترنال

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن 39885-76690-IMG_4539-xl.jpg است
 
 

مک های بر پایه پردازنده M1 از تکنولوژی کارت گرافیک اکسترنال پشتیبانی نمی کنند . اما اگر شما یک مک با پردازنده اینتل داشته باشید شما می توانید از این کارت گرافیک های اکسترنال برای افزایش عملکرد و فراهم کردن قدرت برای مک قابل حمل تان استفاده کنید .

ضمیمه های DIY معمولا نمی توانند به یک مانیتور متصل از طریق Thunderbolt 3 و USB –C  سرعت بخشند . در نتیجه به دنبال مانیتور هایی باشند که پورت H D M I یا درگاه تصویر دارند اگر می خواهید از این کارت ها استفاده کنید .

 
 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه‌ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت‌ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید، تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید، تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *