جدیدترین اخبار اپلی حاکی از آن است که اپل روز سه‌شنبه بند اپل واچ جدید خود را معرفی کرده است. نسخه ۲۰۲۲ بندهای اپل واچ پراید Pride اپل هم اکنون در فروشگاه‌های اپل موجود هستند. علاوه بر این، واچ فیس جدیدی نیز با همین تم عرضه شده و در دسترس همه کاربران قرار گرفته است.

اپل همواره به دلیل دفاع از حقوق جامعه LGBTQIA+ شهرت داشته است و هر ساله بندهای نسخه پراید خود را در آستانه ورود به ماه ژوئن (خرداد)، که در واقع ماه حمایت از حقوق افراد این جامعه است، عرضه می‌کند. امسال نیز هفتمین سالی است که اپل بند‌های نسخه پراید خود را عرضه می‌کند. این بندها توسط اعضا و متحدان جامعه LGBTQ+ طراحی شده‌اند. این شرکت همچنین از سازمان‌های LGBTQIA+ که برای ایجاد تغییرات مثبت در جامعه در حال تلاش هستند نیز حمایت مالی می‌کند.

معرفی و دانلود بهترین بازی‌های اپل واچ در سال ۲۰۲۲ – کلیک کنید

امسال شاهد عرضه‌ی دو بند و همچنین یک واچ فیس جدید برای اولین بار هستیم. هم اکنون علاقه‌مندان می‌توانند دو مدل پراید ادیشن اسپرت لوپ (Edition Sport Loop) و پراید ادیشن نایک اسپرت لوپ (Nike Loop Band) را از فروشگاه‌ها تهیه کنند. در توصیف بند پراید ادیشن اسپرت لوپ باید گفت که طراحی منحصر به فرد این بند بسیار راحت و بادوام بوده و در آن از تکنیک جدیدی برای نمایش کلمه “Pride” به صورت خط شکسته و با الهام از “hello” اصلی استفاده شده است. طیف رنگی این بند شامل رنگ‌های رنگین کمانی و رنگ‌هایی است که از پرچم‌های مختلف پراید، از جمله آبی روشن، صورتی، سفید، سیاه و قهوه‌ای گرفته شده‌اند. نسخه جدید پراید Nike Sport Loop نیز طیف کامل رنگین کمان را در خود جای داده است.

apple watch pride band

علاوه بر بند اپل واچ جدید، یک واچ فیس جدید پراید نیز برای اپل واچ سری ۴ یا جدیدتر دارای سیستم عامل watchOS 8.6 و آیفون ۶ اس یا جدیدتر دارای iOS 15.5 عرضه شده است. اپل گفته که در این صفحه ساعت جدید از رنگ‌ها برای نشان دادن قدرت و حمایت متقابل جنبش LGBTQ+ استفاده کرده است. رشته‌های رنگارنگ صفحه ساعت با چرخاندن تاج دیجیتال اپل واچ، ضربه زدن به صفحه نمایش یا بالا بردن مچ دست کاربر حرکت می‌کنند.

بند اپل واچ جدید نسخه پراید با قیمت ۴۹ دلار در Apple.com و در برنامه اپ استور قابل سفارش است. همچنین شما می‌توانید از طریق فروشگاه‌های معتبر اپل نیز نسبت به خرید این بندهای جدید اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *