جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
تبلیغات در اناردونی
آخرین مطالب

نکاتی درباره سفر به شهر مشهد

نکاتی درباره سفر به شهر مشهد
فهرست مطالب

وجود حرم مطهر امام رضا (ع) در شهر مقدس و پهناور مشهد، باعث شده تا در فصول مختلف سال، زائران و مسافران زیادی به این شهر پهناور که در شرق کشورمان قرار دارد و مرکز استان خراسان رضوی می‌باشد، سفر کنند. این شهر بزرگ، علاوه بر حرم امام رضا (ع)، جاذبه‌های گردشگری و تاریخی و طبیعی فراوانی نیز دارد که می‌توانید علاوه بر زیارت، به بازدید و تفریح در این مراکز بپردازید. حال ما در این مقاله می‌خواهیم تعدادی از هتل‌های این شهر را به شما معرفی کنیم تا اگر به مشهد سفر کردید و خواستید چند روزی را در این شهر سپری کنید، این هتل‌ها را نیز بررسی کرده و در صورت تمایل، رزرو نمایید. پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

هتل پردیسان

یکی از هتل‌های خوب و ۵ ستاره شهر مشهد، هتل پردیسان مشهد می‌باشد. این هتل ۵ طبقه که در سال ۱۳۸۰ تاسیس شده است، در بزرگراه کلانتری این شهر و در نزدیکی باغ ملک آباد قرار گرفته است. یعنی اگر در این هتل اقامت کنید، چشم انداز فوق‌ العاده‌ای رو به باغ ملک آباد خواهید داشت. هتل پردیسان ۱۶۲ اتاق و سوئیت دارد و رستوران این هتل انواع غذاهای ایرانی و فست فود و سنتی و فرنگی را سرو می‌کند. هتل پردیسان در سال ۱۳۹۸ بازسازی شد و حدود ۲۵ دقیقه از این هتل تا حرم مطهر با اتومبیل راه است.

هتل سارینا

این هتل از هتل‌های ۴ ستاره مشهد می‌باشد. هتل سارینا که در خیابان جهاد این شهر واقع شده، فاصله‌ای تقریبا ۱۰ دقیقه‌ای با اتومبیل تا حرم مطهر امام رضا (ع) دارد. هتل سارینا مشهد در سال ۱۳۹۸ ساخته شد و جزو هتل‌های نوساز این شهر بحساب می‌آید. این هتل ۷ طبقه، ۲۱۱ واحد اقامتی دارد و با داشتن رستوران و کافی شاپ در داخل خودش، شما را از رفتن به بیرون از هتل برای صرف غذا، بی‌نیاز می‌کند.

هتل بشری

مشهد علاوه بر هتل و اقامتگاه، هتل آپارتمان‌های متعددی دارد که هتل بشری مشهد نیز از همین دسته است. این هتل آپارتمان ۲ ستاره در سال ۱۳۸۸ تاسیس و در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفت. یکی از مزایای هتل ۱۰ طبقه بشری که ۳۰۰ اتاق نیز دارد، فاصله خیلی کم آن تا حرم است. بطوری که اگر بخواهید از هتل بشری تا حرم را بصورت پیاده طی کنید، نهایتا ۵ دقیقه باید زمان صرف کنید.

رزرو هتل مشهد

اگر خواستید هر یک از هتل‌های شهر مشهد را با بهترین قیمت رزرو کنید، کافیست سری به سایت و یا اپلیکیشن اسنپ تریپ بزنید. شما در اسنپ تریپ می‌توانید با جستجوی نام شهر مشهد و همچنین تعیین تاریخ ورودتان به هتل و خروجتان از آن، لیست هتل‌های مشهد را از اسنپ تریپ دریافت کنید. سپس با بررسی امکانات و موقعیت مکانی هر هتل و همچنین بررسی هزینه آن، هتل مورد نظرتان را انتخاب نموده و رزرو نمایید و در نهایت با پرداخت هزینه آن بصورت آنلاین، رزروتان را قطعی کنید.

برچسب‌ها: / / /
به اشتراک گذاری:
Picture of نارین دورکاوان
نارین دورکاوان
مطالب تصادفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *