انارمگ
۰

نقد و بررسی سرویس +Apple Fitness; اپل فیتنس پلاس باشگاه خانگی شما

نقد و بررسی سرویس +Apple Fitness

اپل همانطور که قولش را داده بود تا قبل از آغاز سال جدید میلادی سرویس +Apple Fitness را راه‌اندازی کرد. بیشتر تمرینات این سرویس برای کار با اپل واچ طراحی شده‌اند. دستگاهای خود را برورسانی کنید تا بتوانید از خدمات جدید این سرویس استفاده کنید.

اگر به ورزش و تناسب اندام علاقه مند هستید یا رشته‌ی خاص ورزشی را دنبال می‌کنید و همزمان با شیوع ویروس کرونا ناچار به انجام تمرینات در خانه هستید، در ادامه‌‌ی این مطلب در انارمگ با ما همراه باشید تا با سرویس +Apple Fitness بیشتر آشنا شوید.

نقد و بررسی سرویس اپل فیتنس پلاس

نقد و بررسی سرویس +Apple Fitness

سرویس Apple Fitness+ چیست؟

همانطور که شاید بدانید اپل فیتنس پلاس یکی از سرویس های اشتراکی اپل وان است که به تازگی منتشر شده‌ و برای انجام تمرینات ورزشی در منزل بسیار مفید است. شما می‌توانید در آن تمریناتی از قبیل حرکات بدنسازی و قدرتی، یوگا، تردمیل، دوچرخه‌سواری، رقص، قایقرانی و تمرینات اینتروال را پیدا کنید. اپل مربیان برجسته‌ای را برای میزبانی این کلاس جهانی، در یک استودیو ورزشی مجلل در شهر لس آنجلس گرد هم آورده است.

خرید اشتراک اپل وان – کلیک کنید

هر کسی که یکی از دستگاه‌های اپل ( آیفون، آیپد، اپل تی وی) را داشته باشد، با پرداخت ماهانه ۱۰ دلار می‌تواند از تمرینات این سرویس جدید استفاده کند. با این وجود اگر اپل واچ داشته باشید بهره بهتر و بیشتری از خدمات این سرویس خواهید برد. چرا که می‌توانید مواردی را که به سلامتی و شرایط بدنی شما مربوط می‌شود، مثل ضربان قلب و میزان کالری سوزی در حین حرکات ورزشی را مشاهده و کنترل کنید. اگر هم به تازگی اپل واچ خریداری کرده‌اید تا سه ماه از اشتراک رایگان اپل فیتنس بهره‌مند خواهید شد.

نقد و بررسی سرویس اپل فیتنس پلاس

نقد و بررسی سرویس +Apple Fitness

زمانی که با اپل واچ تمرین می‌کنید، می‌توانید ضربان قلب، کالری و میزان پیشرفت در فعالیت ورزشیتان را در صفحه‌ی اپل واچ مشاهده کنید. موسیقی نیز قسمت مهمی در تمرین است. همراه هر تمرین لیستی از موسیقی دریافت خواهید کرد و می‌توانید همراه ورزش موسیقی مورد علاقه‌تان را نیز گوش دهید. در پایان هرجلسه‌ی تمرینی همه‌ی داده‌های مربوط به آن را می‌توانید روی صفحه مشاهده کنید.

بعد از بروزرسانی آخرین نسخه‌ی iOS ،iPadOS ،tvOS ،macOS و watchOS برنامه‌ی Fitness را باز کنید. در آن یک تب جدید با عنوان +Fitness پیدا خواهید کرد. آن‌را انتخاب کنید. بعد از ثبت‌نام بلافاصله می‌توانید به تمرینات دسترسی پیدا کنید.

کلیت برنامه مانند دیگر برنامه‌های تمرینی است. می‌توانید ویدئوهای تمیرینی را بر اساس نوع تمرین، مربی، طول زمان مورد نظر برای تمرین و لیست پخش مرور کنید. همچنین می‌توانید تمرینات مورد علاقه‌تان را ذخیره کرده تا در زمان دیگر بتوانید مجددا تکرار کنید.

هنگامی‌که یک تمرین را انتخاب می‌کنید، اپل واچتان بلافاصله با آن همگام‌سازی می‌شود و با ۳ شماره معکوس تمرین شروع خواهد شد. مانند دیگر محصولات و برنامه‌های اپل تجربه‌ی ساده و روانی خواهید داشت.

مربیان اپل هر هفته تمرینات جدیدی را به برنامه اضافه خواهند کرد. اما دقیقا نمی‌دانیم که معنی آن این است که مربی هر رشته، هر هفته یک تمرین جدید ارائه می‌دهد یا فقط چند ویدئو اضافه خواهد شد. با این حال حتی اگر هر روز سی دقیقه تمرین کنید، باز هم محتوا کم نمی‌آورید.

نقد و بررسی سرویس اپل فیتنس پلاس

نقد و بررسی سرویس +Apple Fitness

برای انجام تمرینات +Apple Fitness به چه تجهیزاتی نیاز داریم؟

خوشبختانه برای انجام تمرینات به کمترین تجهیزات و امکانات ممکن نیاز دارید. مثلا برای انجام یوگا، رقص و تمرینات اینتروال عملا به هیچ وسیله‌ای احتیاج ندارید. در حین انجام  تمرینات قدرتی و بدنسازی تنها دو دمبل کافیست. فقط برای تمرینات دوچرخه‌سواری، قایقرانی و تردمیل نیاز به تجهیزات و امکانات مورد نیاز آنها دارید. در کل برای انجام تمرینات تنها پرداخت اشتراک ماهیانه ۱۰ دلار کافیست و نیاز به خرید تجهیزات جانبی نخواهید داشت.

نقد و بررسی سرویس اپل فیتنس پلاس

نقد و بررسی سرویس +Apple Fitness

آیا این خدمات ارزش پرداخت این ملبغ را دارد؟

آخرین و مهمترین مساله‌ای که آن را بررسی می‌کنیم قیمت است. با توجه به کیفیت بالا و نحوه‌ی پخش محتواهای ویدئویی بصورت streaming ( امکان پلی و استاپ و ذخیره وجود دارد) به کاربران ارائه می‌شود، اپل به راحتی می‌توانست با قیمت دو برابر آن را به اشتراک بگذارد. یا بروزرسانی‌هایی که هر هفته برای مربیان و تمرینات صورت می‌گیرد می‌توانید هر روز بدون اینکه محتوا کم بیاورید از این سرویس استفاده کنید. با این تفاسیر پرداخت هزینه‌ی ۱۰ دلار برای یک ماه کاملا به صرفه و حتی زیر قیمت است.

خرید اشتراک apple one – کلیک کنید

جمع بندی

سرویس +Apple Fitness برای شما این امکان را فراهم می‌کند تا با کمترین امکانات ورزش‌های مورد علاقه‌تان را به سادگی در منزل انجام دهید. اپل با طراحی این سرویس، در حال حاضر و در شرایط ماندگار شیوع ویروس کرونا، کمک بسیاری به ورزشکارانی که در این دوره مجبور به انجام تمرینات ورزشی در منزل هستند و نیاز به تمرین و برنامه‌های مفید و کاربردی دارند می‌کند.

از طرفی نیز فرهنگ ورزش و سلامتی را ارتقا می‌بخشد زیرا شاید افرادی با این برنامه ترغیب به انجام تمرینات و ورزش شوند. می‌توان گفت هدف اصلی اپل از طراحی این سرویس ترغیب کاربران به اهمیت دادن هر چه بهتر و بیشتر فعالیت‌های ورزشی و حفظ سلامت آنها می‌باشد.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه‌ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت‌ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید، تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید، تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *