انارمگ
۰

موفقیت طراحی دو آیفون تاشو جدید اپل در تست‌ کنترل کیفیت

آیفون-تاشو

گوشی هوشمند تاشو جدیدترین نوآوری در صنعت موبایل است و هرچند هنوز چندان کاربری به نظر نمی‌رسد اما کمپانی‌های بزرگ از سامسونگ و هواوی گرفته تا مایکروسافت برای به رخ کشیدن توان فنی خود وارد این حوزه شده‌اند و ظاهرا نوبت به اپل رسیده که از آیفون تاشو رونمایی کند در گزارش جدیدی آمده است که طراحی آیفون های جدید در شرکت Foxconn در دو طرح تاشو کاملا متفاوت در حال طراحی است و هردو در تست‌های کنترل کیفیت موفق عمل کرده‌اند.

چندی پیش شایعاتی در رابطه با تست‌های Foxconn وجود داشت که نشان می‌داد این شرکت تنها برروی یک نمونه ازآیفون تاشو کار می‌کند اما در گزارش جدید می‌بینیم که درواقع این شرکت درحال آزمایش و بررسی دو طراحی کاملا متفاوت از این محصول ویژه است. این تست‌ها در کارخانه Shenzhen شرکت Foxconn انجام شده و گویا هردو دیزاین از این آزمون‌ها سربلند بیرون آمده‌اند.

خرید گیفت کارت ارزان اپل -کلیک کنید

 

طبق گزارش‌های Money UDN، خودِ آیفون ها تست نشده‌اند بلکه فقط پوسته‌ی صفحات تاشوی آنان بوده که مورد بررسی قرار گرفته شده است. Money UDN ادعا می‌کند این آزمون‌ها در واقع فقط برای تست مکانیسم‌های مقاومتی صفحات تاشو طراحی شده بودند.

گفته می‌شود یکی از این طراحی‌ها شبیه Samsung Galaxy Z Flip و Lenovo Moto RAZR است که صفحه‌ تاشوی داخلی دارد و محصول دیگر دوصفحه‌‌ای است و بیش‌تر مثل یک کتاب باز است که به طراحی Samsung Galaxy Fold شباهت دارد.

حدس Money UDN این است که اپل هردو محصول را بررسی و فقط یکی را برای تولید و عرضه به بازار انتخاب می‌کند.

شایعات زیادی درباره‌ی طراحی آیفون های تاشو اپل وجود دارد و جالب است که هر ارگانی نظر و ایده مخصوص خودش را نسبت به این موضوع بیان می‌کند. گزارش‌های پیشین در رابطه‌ با تست‌های Foxconn بر این ادعا بودند که اپل احتمالا آیفون تاشو را در سپتامبر ۲۰۲۲ به بازار عرضه خواهد کرد.

خرید و قیمت روز آیفون ۱۲ پرو – کلیک کنید

اگرچه که UDN به واسطه ارتباط مستقیم‌اش با زنجیره‌ی عرضه شرکت Apple گزارش‌های معتبری به ما ارائه می‌دهد اما باید گفت که آن‌طور که باید از برنامه‌‌های محصولات جدید این شرکت باخبر نیست. احتمالا گزارش چهارشنبه‌ی این شرکت تلفیقی از این دو مساله بوده است.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه‌ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت‌ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید، تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید، تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *