انارمگ
۰

طراحی ایرپاد مکس اپل ،چهارسال طول کشیده است! (+افشای اطلاعات محرمانه)

ایرپاد مکس اپل

بر اساس گفته های تیم مهندسی و طراحی شرکت Apple، طراحی ایرپاد مکس اپل چهارسال طول کشیده است. این موضوع را در واقع یکی از مهندسان سابق این شرکت در اکانت توئیتر خود بیان کرده است و اذعان داشته که تیم مهندسی اپل برای طراحی این ایرپاد بی نظیر که با امکانات زیادی همراه است، چهار سال زمان گذاشته است! امروز با مجله تخصصی انارمگ همراه ما باشید تا این خبر را از جنبه های مختلف بررسی کنیم!

ایرپاد مکس اپل از شایعه تا واقعیت

حدود دو سال پیش بود که برای اولین بار مینگ چی کو (تحلیل گر شناخته شده محصولات اپل) بیان کرد که این شرکت قصد دارید که یک هدفون را طراحی کند. از آن زمان تا همین چند روز پیش که این محصول به بازار عرضه شد، صحبت خاصی در مورد آن نشد، اما همه افراد و شرکت های تولید کننده ابزارآلات موسیقی درباره این موضوع اعلام کرده اند که بدون شک محصول جدید اپل یعنی Airpod Max یک محصول انقلابی در حوزه موسیقی است.

بر اساس گفته های مهندسین شرکت اپل، فرآیند طراحی و تولید این محصول از سال ۲۰۱۶ شروع شده است و تا به الان ادامه داشته است. این موضوع نشان می دهد که با رشد تقاضا در این زمینه برای محصولات در این حوزه، شرکت اپل سعی داشته است که سهمی برای بازار خود داشته باشد.

این محصول از ۱۵ دسامبر در تمامی فروشگاه های آنلاین و سایت رسمی شرکت اپل قابل خریدراری است. نظر شما در مورد ایرپاد مکس اپل چیست؟ آیا این محصول می تواند به عنوان یک محصول انقلابی در این زمینه شناخته شود؟ نظرات خود را با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه‌ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت‌ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید، تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید، تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *