انارمگ
۰

بررسی مشخصات و قیمت ایرپاد مکس Airpods Max اپل

درست در همین چند ساعت پیش، محصول جدید شرکت اپل که شایعه های زیادی برای رونمایی آن در نزدیک سال میلادی جدید شده بود، رونمایی شد! Airpods Max اپل در واقع یک هدفون دورگوشی است که درایور ۴ سانتی متری دارد و با ویژگی های ظاهری زیبایی با قیمت ۵۴۹ دلار به فروش می رسد! با مجله انارمگ همراه باشید تا محصو جدید شرکت اپل را با هم بررسی کنیم!

با آن که تصور می شد، اپل دیگر در سال ۲۰۲۰، محصول جدیدی را به بازار عرضه کند، شاهد عرضه شگفت انگیز محصول جدید اپل یعنی Airpods Max بودیم که بدور از مانوورهای تبلیغات خاصی در سایت اپل از آن رونمایی شد.این هندزفری دورگوشی با قابلیت و ویژگی جذاب حذف نویز محیط (Noise Cancelling) رونمایی شد. ایرپادز مکس به عنوان یک محصول در رده بندی لوکس، همان چیزی است که انتظار آن را می کشیدیم! بر اساس مطالب منتشر شده در سایت اپل، تاریخ عرضه این محصول شگفت انگیز ۱۵ دسامبر ۲۰۲۰ (۲۵ آذر ۱۳۹۹) خواهد بود.

بررسی ظاهری و کلی Airpods Max

محصول جدید اپل در رنگ های نقره ای، آبی آسمانی، سبز، صورتی و خاکستری به بازار محصولات تکنولوژی عرضه شده است. بر اساس گفته ها و توضیحات اپل راجع به این محصول در تولید آن از درایور ۴۰ میلی متری استفاده شده است تا صداها باکیفیت بالاتر، بیس عمیق تر و فرکانس های واضحی شکل بگیرند. شما می توانید با خرید این محصول در کنار یک صدای شفاف، واضح و باکیفیت از ویژگی های زیر هم بهره مند شوید:

  • EQ تطبیقی
  • شفافیت واقعی صدا (Transparency Mode)
  • صدای فضایی (Spatial Audio)
  • امکان به اشتراک گذاری و نشر صدا

یکی از ویژگی های این محصول جذاب، استفاده از المان هایی مثل دکمه چرخان است که تا پیش از این بر روی اپل واچ دیده بودیم! بر اساس گفته های اپل، شما می توانید با کمک این دکمه چرخان که Digital Crown نام دارد، حجم و ولوم صدا را کنترل کنید و یا از قابلیت های مثل تغییر آهنگ، متوقف سازی صدا، اسکیپ کردن موسیقی، پاسخ به تماس های تلفنی یا رد آن ها استفاده کنید.

البته شما می توانید از دستیار صوتی اپل هم با کمک این دکمه چرخان کمک بخواهید و یا به آن دستورهایی مبنی بر انجام کاری را صادر کنید. بر اساس ادعاهای اپل، این محصول به شکلی طراحی شده است که هیچ گونه فشاری از طریق هدفون آن به سر شما وارد نمی شود و لازم نیست که از این بابت نگرانی داشته باشید. 

ایردپادز مکس، یک محصول انقلابی در صنعت موسیقی است!

بدون شک این محصول اپل یعنی Airpods Max می تواند مانند سایر محصولات این شرکت، بی نظیر و انقلابی تلقی شود. مدنظر داشته باشید که فریم هدبند از جنس فولاد ضد زنگ بوده  و استحکام زیادی دارد که خیال شما را از بابت مشکلاتی مثل شکستن فریم (که در دیگر محصولات مشابه، امری کاملا طبیعی است!) راحت می کند. 

airpods max apple ایرپادز مکس

شما می توانید با کمک بازوهایی که اپل برای این فریم طراحی کرده است، طول هدفون خود را افزایش داده و به راحتی از آن استفاده کنید. یک نکته مهم در رابطه با این محصول وجود دارد که امکان استفاده از آن را راحت تر و جذاب تر می کند و آن هم قابلیت تغییر Earcup ها و چرخاندن است که راحت تر بتوانید از آن استفاده کنید.

در ضمن بالشتک های به کار رفته بر روی Earcup ها می توانند راحتی زیادی به گوش شما منتقل کنند و باعث شوند که به صورت جذاب تری از موسیقی خود لذت ببرید. این محصول بدون سیم عرضه می شود و اگر قصد داشته باشید که یک مبدل لایتینگ به جک ۳.۵ میلی متری برای استفاده از این محصول بخرید، باید هزینه ۳۵ دلاری آن را بپردازید!

با محصولات جانبی Airpods Max بیشتر آشنا شوید!

اپل در کنار فروش ایرپادز مکس، محصولی تحت عنوان کیس هوشمند را به فروش می رساند که می توانید با استفاده از آن محصول اپل خود را به حالت کم مصرف تغییر دهید. در واقع کیس هوشمند، قابی است که در غیر مواقع استفاده می تواند، شارژ باتری ایرپادز مکس شما را نگه دارد. ایرپادز مکس دارای ۶ محصول جانبی و خارجی بوده که به فناوری بیم فورمینگ (BeamForming)، مجهز هستند.

جمع بندی و نتیجه گیری نهایی

ایرپادز مکس airpods max

بر اساس شواهد، ایرپاد مکس یک هدفون رده بالا است که نشان می دهد، شرکت اپل قصد دارد در این زمینه با شرکت های برتری مثل سونی، بیتس و … رقابت کند. نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا علاقه مند به خرید این محصول ارزشمند هستید؟ نظرات خود را در بخش مربوطه با ما و دیگر افراد در این زمینه به اشتراک بگذارید.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه‌ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت‌ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید، تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید، تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *