انارمگ
۰

اناردونی با بیش از نیم میلیون کاربر فعال، رتبه ۱ گوگل را بدست آورد‍!

بهترین اپ استور ایرانی

در ابتدا باید از شما عزیزان بابت حمایتهای همه جانبه از اناردونی تشکر کنیم و عنوان کنیم که این جایگاهی که هماکنون به دست آوردیم را مدیون تک تک شما کاربران عزیز هستیم

مفتخریم اعلام کنیم، بعد از ۲ سال فعالیت سرانجام توانستیم به رنک اول گوگل دست پیدا کنیم و اپلیکیشنهای موجود در اناردونی را در صدر گوگل نمایش دهیم. این موفقیت اناردونی باعث میشود هم کاربران سیستم عامل آیاواس در سریع‌ترین زمان ممکن بتوانند اپلیکیشن مورد نیاز خود را پیدا کنند و هم به توسعه دهندگان حاضر در اناردونی کمک میکند تا اپلیکیشنهایشان را به مخاطبان معرفی کنند.

از گذشته تا کنون

اناردونی فعالیت خود را از ۲ سال پیش در سکوت خبری و ابتدا از طریق فروش اپلیکیشنهای اپاستور برای کاربران ایرانی با قیمتی خیلی کمتر از واقعیتشان شروع کرد، اما هرچه جلوتر رفت روشها و امکانات بیشتری را معرفی کرد و آرام آرام توانست جایگاه خود را بین کاربران بدست آورد.

در حال حاضر اناردونی از طریق روش نوین ادهاک (Ad hoc) با کمترین هزینه اشتراک سالیانه در بین رقبا، خدمات خود را به کاربران ارائه میدهد. همچنین اناردونی تنها استور ایرانی است که از دیوایسهای جیلبریک شده نیز پشتیبانی میکند و این دسته از کاربران هم میتوانند از اناردونی استفاده کنند.

اپ استور ایرانی اناردونی

اپ استور ایرانی اناردونی

اناردونی با تیمی متشکل از توسعه دهندگان جوان کار خود را شروع کرد و به همین جهت برای اشتغال‌زایی و کسب درآمد جوانان نیز برنامههای بسیاری دارد که در آینده از آنها رو نمایی خواهد شد.

توسعه دهندگان

اناردونی با پنل توسعه دهندگان پیشرفته خود، از تمامی توسعه دهندگان ایرانی دعوت میکند تا اپلیکیشنهای خود را در این استور منتشر کنند. در زیر به معرفی چند قابلیت پنل توسعه دهندگان میپردازیم:

  – سیستم ورژن کنترل

ورژنها و بیلدهای جدید اپلیکیشن خود را به راحتی میتوانید کنترل کنید و با ذکر تغییرات برنامه، دلیلی برای بروزرسانی به کاربران خود بدهید و در صفحه آپدیتها در چشم باشید.

همچنین با استفاده از API اناردونی، میتوانید داخل اپلیکیشن خود از سیستم ورژن کنترل اناردونی استفاده کنید و پیغام مناسبی برای هدایت کاربر به آخرین نسخه جهت آپدیت نمایش دهید.

  – آنالیز پیشرفته برنامه

در هر لحظه آماری از تعداد کاربران اپلیکیشن خود در دسترس داشته باشید. اپلیکیشن شما چه تعداد دیده و دانلود شده و یا میزان تاثیر گذاری اپلیکیشن شما چقدر بوده؟

همچنین میتوانید تفکیک و آنالیزی دقیقتر نیز داشته باشید! در چه ساعاتی از روز کاربران بیشتر به سراغ اپلیکیشن شما آمدهاند؟ در آخر هفته دانلود بیشتری داشتهاید یا شروع هفته؟ تمامی این آمار یک‌جا در پنل توسعهدهندگان اناردونی در اختیار شماست.

  – زیرساخت خرید درون اپی

طراحی یک ساختار پویا برای سیستم خرید درون اپی و لایسنس فرآیندی با طعم بکاند بوده که همیشه برای توسعهدهندگان iOS آزار دهندس. اناردونی برای راحتتر کردن این فرآیند، API سادهای برای توسعهدهندگان مهیا کرده که در عین سادگی، قدرت انتخاب و مدیریت را در نحوه استفاده دارند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه‌ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت‌ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید، تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید، تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *