شهر بزرگ مشهد بعنوان مرکز استان خراسان رضوی در شرق کشورمان، به سبب داشتن جاذبه ­های گردشگری تاریخی و طبیعی متعدد و همچنین وجود حرم مطهر امام رضا (ع) و البته تفریحات مختلف، به یکی از محبوب ­ترین شهرهای ایران برای کسانی که قصد سفر داخلی را دارند، تبدیل شده است. ما در این مقاله می­خواهیم تعدادی از دیدنی­ های این شهر را به شما معرفی کنیم و در نهایت بگوییم که چطور می­توانید با خرید بلیط اتوبوس با بهترین قیمت، به این شهر سفر کرده و از اقامت در آن لذت ببرید. پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

چشمه گیلاس

یکی از معروف­ترین جاذبه ­های طبیعی این منطقه که فاصله­ حدود پنجاه کیلومتری تا مرکز شهر مشهد دارد، چشمه گیلاس می‌باشد. این چشمه که از شناخته شده ­ترین چشمه ­های ایران نیز می‌باشد، حدود هزار متر از سطح دریا ارتفاع دارد و در بخش ­هایی از آن، عمقش به چهار تا پنج متر نیز می‌رسد. چشمه گیلاس که از چشمه­ های قدیمی این استان نیز می‌باشد، به سبب موقعیت آب و هوایی خاص منطقه، هیچوقت خشک نمی‌شود و همیشه آب دارد.

خانه ملک

شهر مشهد خانه­ های تاریخی فراوانی دارد که از معروف ­ترین­ های آن‌ها می­توان به خانه ملک اشاره کرد. این خانه تاریخی که قدمتش به اواخر دوران قاجاریه بازمی­گردد، سال ها پیش مورد مرمت و بازسازی نیز قرار گرفت. این خانه در گذشته­ های دور متعلق به فردی ثروتمند و البته خیر بوده که در زمینه املاک فعالیت می­کرده است. او بخش زیادی از مال و املاک خود را وقف کرد و در میان مردمان این شهر به خوبی و نیکی از وی یاد می‌شود.

سرزمین موج های آبی

اگر اهل هیجان و تفریحات آبی نیز باشید، مشهد برای سفر شما شهر مناسبی است. یکی از مجموعه­ های تفریحی معروف این شهر، سرزمین موج­ های آبی می‌باشد. این مجموعه که بزرگترین پارک آبی ایران نیز می‌باشد، حدود ۱۵ سال پیش در دو قسمت مجزا برای خانم­ ها و آقایان ساخته شد تا خانواده ­ها بتوانند دسته جمعی به این مجموعه بروند و از آن استفاده کنند. در این مجموعه می­توانید از تفریحات هیجان انگیز مختلفی مانند سرسره آبی، سقوط آزاد و همچنین تیوب سواری لذت ببرید.

خرید بلیط اتوبوس مشهد

هر زمان قصد داشتید با اتوبوس به شهر مشهد سفر کنید، می­توانید وارد سایت اسنپ تریپ شده، در بخش مربوط به اتوبوس، نام شهر مبدا و مقصد خود را نوشته و همچنین تاریخ حرکت خود را نیز تعیین کنید. اسنپ تریپ بلیط­ های مختلفی را به شما نمایش می­دهد که می­توانید بر اساس شرکت مسافربری، نوع اتوبوس و البته هزینه سفر، بلیط اتوبوس تهران مشهد مورد نظرتان را خریداری کرده و هزینه آن را بصورت آنلاین پرداخت کنید. برای بازگشت خود به تهران نیز می­توانید از همان ابتدا بلیط اتوبوس مشهد تهران را خریداری کرده و خیال خودتان را راحت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *