شرکت اپل توانست آپدیت اپل موزیک‌ برای اندروید را آماده عرضه کند. در آپدیت جدید اپل موزیک قابلیتی اضافه شده است که شما کاربران می‌توانید از حالت تاریک و کروم کست بهره مند شوید. این قابلیت جدید اپل موزیک سازگار با اندروید ۹ و ۱۰ است که مورد توجه کاربران قرار گرفته است.
همچنین قابلیت کروم کست به گونه‌ای است که کاربر می‌تواند بصورت خودکار یا دستی آن را فعال کند و رابط کاربری اپل موزیک خود را به صورت شخصی سازی شده تنظیم کند.

نسخه جدید اپل موزیک برای اندروید

بر اساس گزارشات منتشر شده، نسخه نهایی آپدیت اپل موزیک اندروید آماده شده است و در پلی استور گوگل بصورت عمومی آماده عرضه می‌باشد. البته بتای این نسخه در ماه اوت سال جاری میلادی در حال تست بود، اما هم‌اکنون این نسخه در اختیار کاربران قرار گرفته است که دسترسی به آن هم بسیار آسان است.
نسخه جدید اپل موزیک برای اندروید دارای قابلیت‌های مطلوبی می‌باشد که از جمله این قابلیت‌ها پشتیبانی از گیرنده‌های دیجیتالی گوگل کروم کست است.
android apple music
android apple music
همچنین علاوه بر این قابلیت، امکان استفاده از دستگاه‌های صوتی و تصویری بصورت یکپارچه، جهت پخش محتوای صوتی اپل موزیک برای کاربران این اپلیکیشن فراهم شده است.

دسترسی‌های دیگر علاوه بر اپل موزیک

با استفاده از کروم کست می‌توانید علاوه بر دسترسی به اپل موزیک به بسیاری از دستگاه‌های رادیویی اینترنتی از طریق سرویس‌‌های Radio.com، iHeartRadio و TuneIn دسترسی پیدا کنید.
لازم به ذکر است که برای دسترسی به سرویس اپل موزیک اندروید، علاوه بر نصب اپلیکیشن، نیاز به اپل ایدی و شارژ آن از طریق گیفت کارت اپل دارید که میتوانید این سرویس را در اندروید، آی او اس، مک او اس و وب اجرا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *