انارمگ
۰

منتظر راه اندازی سرویس +Apple Fitness تا قبل از آغاز سال جدید باشید

منتظر راه اندازی +Apple Fitness باشید

اپل در اوایل سال جاری از +Apple Fitness رونمایی کرد و وعده داد که این برنامه را قبل از آغاز سال جدید میلادی راه‌اندازی خواهد کرد. با نزدیک شدن به این تاریخ میبینیم که مربیان و آموزش‌دهندگان این برنامه جنجال و هیاهوی زیادی در فضای مجازی به پا کرده‌اند.

در مقاله‌ای که هفته‌ی ‌اخیر در ۹to5Mac منتشر شده، خبر از این می‌دهد که بسیاری از مربیانی که تمرینات و برنامه‌های خود را در +Apple Fitness ارائه می‌دهند از طریق صفحات اینستاگرام خود به تبلیغات پرداخته‌اند. مربیان و علاقه‌مندان تناسب اندام در طول هفته‌های اخیر خبرهای زیادی را به اشتراک گذاشته‌اند. اینطور که پیداست همگی از انجام تمرینات برای عموم مردم بسیار هیجان‌زده هستند و در پست‌های خود از هشتگ‌هایی مثل AppleFitnessPlus# و CloseYourRings# استفاده کرده‌اند.

مربیان ورزشی انجام تمرینات را برای+Apple Fitness اغاز کرده اند

منتظر راه اندازی +Apple Fitness باشید

در هر صورت اپل فیتنس پلاس به زودی راه اندازی خواهد شد. الیته هیچ تاریخ مشخصی توسط مربیان در صفحات مجازی منتشر نشده و امکان تاخیر هم وجود دارد. اما احتمال اینکه اپل راه اندازی آنرا به تاخیر بیندازند بسیار کم است چرا که هیچ وقت نمی‌خواهد بیش از این علاقه مندان را منتظر بگذارد.

خرید اشتراک اپل وان – کلیک کنید

در حال حاضر نیز جدیدترین نسخه‌های بتا watchOS 7.2 و iOS 14.3 شامل ارجاعاتی به Fitness+ است که نشان می‌دهد این سرویس بعد از انتشار به راحتی بروزرسانی می‌شود.

وقتی سرویس Fitness+ راه‌اندازی و شروع به کار کند، هر هفته تمرینات جدیدی ارائه خواهد داد. تمرینات بسیاری برای انتخاب وجود دارد که کاربران و علاقه مندان تمرینات ورزشی و بدنسازی با توجه به نیاز و علایقشان می‌توانند تمرین مورد نظر را انتخاب و آنرا ادامه دهند. تمریناتی مانند قایقرانی، دوچرخه‌سواری، رقص، یوگا، پیاده‌روی، کار با تردمیل، تمرینات قدرتی بدنی و ذهنی که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند. این تمرینات در خانه یا باشگاه بدنسازی ( با استفاده از تجهیزات و دستگاههای بدنسازی ) قابل اجرا هستند. در بیشتر تمرینات با استفاده از اپل‌واچ می‌توانید اطلاعات بسیاری مانند ضربان قلب، زمان ورزش، میزان سوخت و ساز و کالری مصرف شده را مشاهده کنید.

منتظر راه اندازی +Apple Fitness باشید

منتظر راه اندازی +Apple Fitness باشید

اپل یک ماه استفاده‌ی رایگان از سرویس Fitness+ را برای دارندگان فعلی اپل واچ تعیین کرده و کسانی نیز که به تازگی اپل واچ خریداری کنند از اشتراک سه ماهه رایگان بهره‌مند خواهند شد. با اتمام این دوره‌ی آموزشی رایگان، برای اشتراک ماهیانه هزینه ی ۹.۹۹ دلار و اشتراک سالیانه ۷۹.۹۹ دلار دریافت خواهد شد. نکته‌ی جذاب نیز این است که می‌توان با Family Share این سرویس را بین اعضای خانواده به اشتراک گذاشت. به این صورت تا ۵ نفر دیگر می‌توانند به طور اشتراکی ازین سرویس استفاده کنند.

خرید اشتراک اپل وان – کلیک کنید

 این سرویس در بسته‌ی اشتراکی جدید Apple One نیز قرار دارد. این بسته‌های اشتراکی نرم افزاری با مبلغ ۲۹.۹۵ دلار در ماه به فروش می‌رسد و شامل استفاده از سرویس‌های Fitness+ ،Apple Arcade ،Apple TV+ ،Apple Music ،Apple News+ و استفاده از ۲TB فضای ذخیره سازی آی کلود می‌باشد.

هم زمان با راه‌اندازی این سرویس پر طرفدار و جذاب اپل، منتظر اخبار جدید پیرامون آن در انارمگ باشید.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه‌ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت‌ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید، تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید، تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *