انارمگ
۰

مشخصات احتمالی ایفون ۱۲اس: از فیلم‌برداری پرتره تا مگ سیف پیشرفته‌تر

مشخصات احتمالی ایفون 12اس

در بسیاری از سایت‌های خبری گفته شده که اپل احتمالا چهار مدل ایفون جدید تحت عنوان ایفون ۱۲اس را در پایان سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه می‌کند. در ویدیویی که از سوی EverythingApplePro با همکاری Max Weinbach منتشر شد، این کانال یوتیوبی به مشخصات احتمالی گوشی‌های جدید اشاره کرد. برخی از این مشخصات بر اساس آخرین اخبار اپل، بهبود تکنولوژی مگ سیف، طراحی جدید رنگ مات پشت گوشی و بسیاری قابلیت‌های دیگر است. 

طراحی پشت گوشی‌های ایفون ۱۲اس پرو و ایفون ۱۲اس پرو مکس احتمالا تغییر کند تا راحت‌تر در دست جای گیرند و ظاهر خوش‌دست‌تری داشته باشند. گلس پشت مدل‌های موجود (ایفون ۱۲ پرو و ایفون ۱۲ پرو مکس) مات است درحالی که ایفون ۱۲ و ایفون ۱۲ مینی گلس براق دارند. 

پیش‌تر شایعه شده بود که آیفون ۱۲ پرو قرار است صفحه نمایش ۱۲۰هرتزی LTPO داشته باشد اما احتمالا این display را در مدل‌های امسال خواهیم دید. Weinbach می‌گوید پنل ۱۲۰Hz LTPO در ایفون ۱۲اس پرو بکار خواهد رفت و از مشخصات احتمالی آن، ساختار همیشه روشن بودن یا always on است. این تکنولوژی در گوشی‌ها به این معنا است که ساعت، تاریخ و دیگر جزییات همواره روی صفحه ایفون شما نشان داده می‌شود. این قابلیت جدید شبیه به ویژگی صفحه نمایش اپل واچ سری ۶ است. البته شخصی‌سازی این جزییات کمی محدود خواهد بود زیرا قسمتی از صفحه هنگام نمایش اعلانات همیشه روشن می‌ماند. 

مگ سیف اولین بار برای آیفون ۱۲ معرفی شد. با این تکنولوژی می‌توانید آیفونتان را به طور بی‌سیم شارژ کنید و قاب‌، کیف پول و یا اکسسوری‌های دیگر را به پشت گوشی بچسبانید. مگ سیف در سری ایفون های ۱۲اس بدون این که به قطر گوشی بیفزاید، «به طور قابل توجهی قدرتمندتر» خواهد بود. 

همچنین انتظار می‌رود که دوربین‌های سری ۱۲اس ارتقا یابند. پیش از این، Kuo گفته بود لنزهای اولترا واید دیافراگم عریض‌تر و در نور کم کیفیت عکاسی بهتری خواهند داشت. Max Weinbach نیز گفته‌ی Kuo را تایید کرده است. 

دیگر مشخصات احتمالی ایفون ۱۲اس طبق کانال یوتیوب EverythingApplePro عبارت است از:

  • عکس‌برداری نجومی (Astrophotography): اپل حالت استروفتوگرافی را به طور پیشفرض در دوربین‌های سری جدید قرار خواهد داد تا کابران بتوانند تصویر باکیفیت‌تر و باجزییات‌تری از ستارگان در آسمان شب داشته باشند. این ویژگی ایفون ۱۲اس شبیه به ویژگی دوربین گوگل پیکسل ۴a و ۵ است. به احتمال زیاد این قابلیت جدید مربوط به همان ارتقای دوربین اولترا واید است. 
  • فیلم‌برداری پرتره (Portrait Video): به لطف پردازنده A15 Bionic فیلم‌برداری پرتره در ایفون مقدور خواهد بود. البته عمق پس‌زمینه پس از فیلم‌برداری قابل تنظیم است.
  • محفظه خنک‌کننده تبخیری (Vapour Cooling Chamber): این قابلیت جدید باعث می‌شود دستگاه بهتر خنک شود. اتاقک مسی، حاوی بخار آب است که هنگام گرم شدن دستگاه به مایع تبدیل می‌شود. 

البته لازم به ذکر است که Max Weinbach و EverthingApplePro در حدس خود درباره‌ی ویژگی‌های iOS 14، آیفون ۱۲ و قابلیت‌های دیگر محصولات اپل اشتباه کردند. مانند دیگر شایعه‌ها، باید با تفکر و دیدی باز با این اخبار مواجه شویم و منتظر انتشار اخبار قطعی و جزییات تایید شده باشیم.

 

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه‌ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت‌ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید، تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید، تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *