آپدیت جدید watchOS 7.3 از امروز،در دسترس تمام کاربران ساعت های اپل قرار دارد.آخرین نسخه شامل مجموعه جدید اپل واچ Unity و اضافه شدن قابلیت نوار قلب ECG به کشورهای جدید می باشد. مشکلات نسخه قبلی حل شده و در کنار آن، ویژگی جدید Time to Walk نیر روز گذشته بطور رسمی معرفی شد که در این مقاله از انـــــــــارمگ در بخش اخبار اپل به این نسخه می پردازیم.

اپل در بیانیه Black History Month initiatives که نسخه جدید watchOS در ۲۶ ژانویه منتشر می شود ، به انتشار  Black Unity Apple Watch Series 6 و باندل های ورزشی نیر اشاره شد. از قسمت Software در تنظیمات آیفون خود می توانید زمان آماده شدن نسخه جدید را برای خودتان ببینید.

جدیدترین بروز رسانی نرم افزار برای اپل واچ شامل مجموعه واچ فیس های جدید Unity است که از رنگ پرچم Pan-African الهام گرفته شده. اپل می گوید شکل هایی دارد که در طول روز با ایجاد چهره منحصر به فرد خود تغییر می کند. اپل قرار است مجموعه Black Unity را معرفی کند که برای بزرگداشت و تصدیق تاریخ و فرهنگ سیاه پوستان طراحی شده است.

خرید و قیمت روز اپل واچ سری ۶ – کلیک کنید

این مجموعه شامل یک نسخه محدود Apple Watch Series 6 ، Black Sport Unity Sport Band و یک صفحه ساعت Unity است.ویژگی ECG برای Apple Watch Series 4 و نسخه های بعدی با watchOS 7.3 در حال گسترش به ۴ کشور جدید است.ژاپن ، مایوت ، فیلیپین و تایلند این ۴ کشور جدید هستند. این کشورها همچنین اعلان های نامنظم ریتم قلب را دریافت می کنند.

مشخصات آپدیت جدید watchOS 7.3

خرید اشتراک ارزان اپل وان – کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *