اپ‌های اسکرین میرورینگ آیفون یا اشتراک تصویر کارایی جذابی دارند که می‌توانید تصویر صفحه گوشی iOS خود را با تلویزیون به اشتراک بگذارید. شما می‌توانید از این اپلیکیشن‌ها برای اسکرین میرور کردن عکس‌ها، ویدئو‌ها، اپ‌ها و بازی‌ها بر روی نمایشگر بزرگ‌تر استفاده کنید.

در این مطلب از انارمگ ما بهترین برنامه‌های اسکرین میرورینگ برای آیفون در سال ۲۰۲۰ را به شما معرفی می‌کنیم، اما قبل از آن توضیح مختصری به شما در مورد خود قابلیت اسکرین میرورینگ خواهیم داد.

اسکرین میرورینگ آیفون چیست؟

اسکرین میرورینگ به عملی گفته می‌شود که شما تصویر صفحه نمایش گوشی هوشمند خود را با یک نمایشگر بزرگ‌تر مانند تلویزیون، کامپیوتر یا پروژکتور به اشتراک بگذارید و یا به اصطلاح میرور کنید. این عمل بدین معنی است که شما دو نسخه یکسان از صفحه گوشی خود خواهید داشت و هر کاری که در گوشی خود انجام دهید در صفحه میرور شده نیز نمایش داده می‌شود.

اسکرین میرورینگ آیفون چیست؟

تکنولوژی اسکرین میرورینگ با استفاده از یک شبکه وای فای عمل می‌کند. در نتیجه شما باید آیفون یا آیپد خود را به همان شبکه‌ای متصل کنید که تلویزیون یا دستگاه پخش دوم به آن متصل است تا بتوانید صفحه نمایش خود را به اشتراک بگذارید.

بعضی از جدیدترین محصولات با سیستم عامل آی او اس ۱۴ و تعدادی از کامپیوترها با سیستم‌های عامل ویندوز و مکینتاش با پشتیبانی درون ساخت از قابلیت اسکرین میرورینگ از طریق AirPlay و Miracast، عرضه می‌شوند. این‌ها به کاربران اجازه می‌دهند تا به سادگی و بدون هیچ مشکلی عمل اشتراک صفحه نمایش را انجام دهند.

غیر از این دستگاه‌ها، بعضی اپ‌های ثانویه برای اسکرین میرورینگ آیفون نیز ساخته شده‌اند که می‌توانند ویژگی مشابهی برای میرور کردن هر آیفون یا آیپد بر روی برند‌های مختلف تلویزیون و دستگاه‌های پخش مثل Chromecast، Roku، Fire TV و غیره را فراهم کنند.

اپلیکیشن‌های اسکرین میرورینگ آیفون چه عملکردی دارند؟

برنامه‌های اسکرین میرورینگ برای این هدف طراحی شده‌اند که به کاربران این امکان را بدهند تا هر چیز در حال پخش بر روی صفحه گوشی هوشمند خود را با تلویزیون به اشتراک بگذارند. اگر شما می‌خواهید چیزی را در تلویزیون با خانواده یا دوستان خود تماشا کنید، این اپ‌ها راه حلی کارآمد هستند.

گاهی اوقات شما این برنامه‌ها را با نام اسکرین کستینگ یا اسکرین شیر نیز مشاهده می‌کنید.

اسکرین میرورینگ یک قابلیت پیش‌فرض در iOS است که فقط با دستگاه‌های اپل تی وی از طریق AirPlay کار می‌کند. خوش‌بختانه حالا این امکان وجود دارد که صفحه نمایش خود را با تقریباً هر دستگاه پخشی به اشتراک بگذارید. فقط شما باید اپ اسکرین میرورینگ را برای گوشی آیفون خود دانلود کنید.

برای کمک به شما در انتخاب و دانلود بهترین اپ، ما برای شما لیستی از برنامه‌های برتر اسکرین میرورینگ برای آیفون را آورده‌ایم:

اپلیکیشنSTREAMER FOR CHROMECAST

اپلیکیشنSTREAMER FOR CHROMECAST

STREAMER FOR CHROMECAST بهترین اپ اسکرین می‌باشد که برای دستگاه‌های Chromecast موجود است. این اپ ویژگی‌های شگفت انگیز زیادی برای به اشتراک گذاشتن تصویر صفحه نمایش و پخش انواع رسانه‌ها از جمله صدا، ویدئو، موسیقی و همچنین برنامه‌ها و بازی‌های مختلف از آیفون یا آیپد با تلویزیون دارد. ویژگی‌های اسکرین میرورینگ این اپ شامل دو حالت است. حالت استاندارد یک حالت ساده و پایه است که به شما اجازه می‌دهد صفحه نمایش گوشی خود را با کیفیت SD و کمتر از HD بر روی تلویزیون میرور کنید. حالت دوم که حالت پیشرفته نام دارد، فقط در ورژن pro برنامه در دسترس است و به شما اجازه می‌دهد که تصویر صفحه نمایش آیفون خود را با کیفیت HD و بدون هیچ تاخیر و اختلالی با تلویزیون به اشتراک بگذارید. ورژن pro همچنین ویژگی‌های بیشتری از جمله تنظیمات صدا، بیت ریت، استریم سریع‌تر و حذف تبلیغات را برای شما به ارمغان می‌آورد.

شما می‌توانید اپ Streamer for Chromecast را به صورت رایگان از اپ استور دریافت کنید. ورژن pro را هم می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای اندک ارتقاء دهید. ورژن ارتقاء یافته قطعا به دلیل ویژگی‌های برتر برای اسکرین میرورینگ ارزش خرید را دارد.

اپلیکیشن Screen Mirroring ++

اپلیکیشن اسکرین میرور آیفون

اپلیکیشن ScreenMirroring Z ساده‌ترین راه برای انتقال تصویر آیفون یا آیپد روی تلویزیون به صورت بی‌سیم و در لحظه است که با تمام تلویزیون‌های هوشمند و دستگاه Chromecast سازگار است!
این اپلیکیشن در هنگام ارائه‌ی محتوا، تماشای فیلم و یا بازی کردن با گوشی از طریق تلویزیون به کمک شما می‌آید.

دانلود اپلیکیشن اسکرین میرورینگ Screen Miroring برای آیفون – کلیک کنید


راهنمای استفاده:

  1. آیفون یا آیپد و تلویزیون خود را به یک شبکه‌ی WiFi مشترک وصل کنید.
  2. اپلیکیشن را باز کرده و آن را به تلویزیون خود متصل کنید.
  3. دکمه‌ی Screen Mirroring را لمس کرده و مراحل پیش رو را طی کنید تا تصویر از آیفون یا آیپدتان به تلویزیون منتقل شود…

اپلیکیشن SCREEN MIRROR FOR CHROMECAST

اپلیکیشن SCREEN MIRROR FOR CHROMECAST

اپ اسکرین میرورینگ آیفون دیگری که برای میرور کردن در دستگاه‌های کروم کست کاربرد دارد، اپ SCREEN MIRROR FOR CHROMECAST است. این اپ به شما این امکان را می‌دهد که به صورت بی‌سیم صفحه نمایش گوشی iOS خود را با تلویزیون متصل به کروم کست از طریق وای فای به اشتراک بگذارید.

این اپ نیز شامل دو حالت اسکرین میرورینگ است. حالت استاندارد میرور کردن در نسخه رایگان برنامه قابل دسترسی است، اما برای استفاده از حالت پیشرفته باید برنامه را به نسخه pro ارتقا دهید.

شما می‌توانید نسخه pro این برنامه را با پرداخت مبلغی به عنوان اشتراک ماهانه و یا خرید دائمی از آن خود کنید و از این اپ خارق العاده و با قیمت معقول برای اسکرین میرورینگ استفاده کنید.

اپلیکیشن MIRROR FOR ROKU

اپلیکیشن SCREEN MIRROR FOR Roku

برای دارندگان دستگاه‌های Roku، به اشتراک گذاشتن تصویر به لطف اپ MIRROR FOR ROKU به آسانی آب خوردن است. این برنامه به دستگاه‌های Roku پشتیبانی شده شما متصل می‌شود و به شما اجازه می‌دهد تصویر صفحه نمایش گوشی آیفون یا آیپد خود را بر روی تلویزیون میرور کنید.

این اپ هم دارای دو نسخه است. نسخه رایگان، پشتیبانی محدودی از اسکرین میرورینگ دارد و تبلیغات زیادی نیز در آن به چشم می‌خورند، اما نسخه pro میرور کردن نامحدود دارد و هیچ تبلیغات یا پیام‌های مزاحم دیگری ندارد.

این اپ برای میرور کردن برنامه‌ها و بازی‌ها و یا پخش آنلاین ویدئو‌ها بر روی تلویزیون Roku و تماشای آن‌ها به همراه خانواده و دوستانتان، بسیار عالی است. این اپ یک اولویت‌بندی پیش‌فرض برای حمایت از مشتریان نیز دارد و شما می‌توانید هر گونه مسئله‌ای که با اپ داشتید را به آن اطلاع دهید تا به سرعت مشکل شما رفع شود.

MIRROR FOR ROKU بدون شک یک اپلیکیشن اسکرین میرورینگ آیفون فوق العاده در میان سایر برنامه‌های به اشتراک گذاشتن تصویر است و به خوبی با تلویزیون و یا دستگاه Roku شما سازگار است. شما می‌توانید نسخه رایگان این برنامه را دانلود کنید و یا با پرداخت هزینه اشتراک، برای استفاده همیشگی، این اپ را به نسخه pro ارتقا دهید.


اپلیکیشن پخش رسانه PLAYERXTREME

اپلیکیشن پخش رسانه PLAYERXTREME

PLAYERXTREME یک اپ پخش رسانه است که قابلیت پخش صدا، ویدئو و موسیقی را تقریبا به هر فرمتی بدون نیاز به تبدیل دارد. این اپ قابلیت پشتیبانی و پخش عدد اعجاب آور ۴۰ فرمت را دارد. این اپ یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های پخش رسانه است که بیش از ۳۰ میلیون بار دانلود شده و نمره ۴.۷ را از کاربران اپ استور گرفته است.

اما این‌ها همه قابلیت‌های این اپ نیستند. PLAYERXTREME می‌تواند برای میرور کردن ویدئو‌ها و فیلم‌های شما بر روی تلویزیون از طریق Chromecast، Roku و Airplay به کار رود. تمام ویژگی‌ها در نسخه pro این برنامه قابل دسترس است که می‌توان آن را با پرداخت هزینه‌ای ناچیز از اپ استور خرید.

برای استفاده از این ویژگی، هر ویدئو یا فیلمی که می‌خواهید را در PlayerXtreme پخش کنید، سپس Chromecast یا AirPlay را از منو انتخاب کنید. مطمئن شوید که هر دو دستگاه به یک شبکه متصل هستند. بعد از چند لحظه رسانه بر روی صفحه نمایش تلویزیون شما شروع به نمایش و پخش خواهد کرد.

در صورت عدم نیاز به نسخه پرو این برنامه، نسخه رایگان این اپ نیز هم برای iOS و هم برای اندروید قابل دانلود است.

اگر شما به دنبال یک اپ پخش ویدئو هستید که بتواند از اشتراک تصویر و اسکرین میرورینگ ویدئو‌ها پشتیبانی کند، PlayerXtreme بهترین اپ برای انجام این کار است.

اپلیکیشن GOOGLE HOME

اپلیکیشن GOOGLE HOME

اپ Google Home یک اپ همراه برای دستگاه‌های chromecast است و هر دارنده دستگاه کروم کستی باید این اپ را داشته باشد. این اپ به شما این امکان را می‌دهد که عکس‌ها، ویدئو‌ها و موسیقی‌های خود را با تلویزیون اسمارت به اشتراک بگذارید. شما با این اپ همچنین می‌توانید کروم کست و یا هر دستگاه دیگری را با زدن یک دکمه کنترل کنید. برای همین ویژگی هم که شده قطعا این اپ لیاقت حضور در لیست بهترین اپ‌های اسکرین میرورینگ برای آیفون ما را دارد.

شما همچنین می‌توانید از Google Home برای تغییر دادن نام کروم کست خود، تغییر دادن شبکه اتصال و خیلی چیز‌های دیگر استفاده کنید. این اپ زمان و زحمت شما را کاهش می‌دهد و شما می‌توانید هر کاری را با زدن تنها یک دکمه انجام دهید.

یک ویژگی دیگر اپ Google Home این است که شما به سادگی می‌توانید دستگاه کروم کست خود را تنظیم کنید. اگر شما به تازگی به خانه‌ای دیگر نقل مکان کرده‌اید و یک شبکه اتصال وای فای جدید دارید، شما می‌توانید از این اپ برای اتصال دوباره سریع به دستگاه‌های کروم کست خود استفاده کنید.

اپ Google Home هم برای اندروید و هم iOS به صورت رایگان در دسترس است.

نتیجه گیری

اپ‌های اسکرین میرورینگ آیفون راه‌هایی که ما در آن از پخش لذت می‌بردیم را عوض کرده‌اند. آن‌ها به تدریج ولی یقیناً جای روش‌های سختی را که ما برای تماشای فیلم‌ها و ویدئو‌ها بر روی صفحه کوچک گوشی‌های همراه استفاده می‌کردیم‌، خواهند گرفت.

شما ممکن است در استفاده از اسکرین میرورینگ برای آیفون تردید کنید ولی بعد از چنین دستورالعمل‌های ساده‌ای و چنین هزینه‌های پایینی باید از خود بپرسید که چه اشکالی ممکن است به وجود بیاید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *