انارمگ
۰

معرفی و دانلود اپلیکیشن پیندو

معرفی و دانلود اپلیکیشن پیندو

پیندو پلتفرم ثبت آگهی آنلاین خرید و فروش کالاهای دست دو و ارائه خدمات مرتبط است که به‌عنوان یکی از زیر مجموعه‌های دیجی کالا از روزهای پایانی سال ۹۹ راه‌اندازی شد. دانلود اپلیکیشن پیندو در حال حاضر در اپ استورهای مختلف و برای استفاده در دستگاه‌های اندروید و iOS امکان پذیر می‌باشد.

هدف اصلی این اپلیکیشن بهبود تجربه خرید کاربران از کالای نو و دست دوم و همین‌طور ارائه و استفاده از خدمات مرتبط با آن‌ها است و تاکنون نیز استفاده از آن رایگان و بدون هیچ هزینه‌ای بوده است.

یکی از چالش‌های هر فروشنده و یا خریدار این است که دیگر نیازی به کالای خریداری شده خود ندارد و در واقع قصد فروش آن را دارند. در حالت دیگر قیمت‌ها برای خریداران بالا بوده و نیازشان با کالای دست دوم با نرخ پایین‌تر برطرف خواهد شد. دیجی کالا که سال‌ها است در زمینه‌ی خرید کالاهای نو پیشتاز بوده، پلتفرم پیندو را برای رفع این نیاز و به شکل ثبت آگهی آنلاین خرید و فروش راه‌اندازی کرده است.

مبادله کالاهای استوک با دانلود اپلیکیشن پیندو

آگهی که در پیندو گذاشته می‌شود همزمان امکان چسباندن به ۴ میلیون تنوع کالایی در دیجی کالا را دارد. به این معنی که آگهی علاوه بر پیندو، در دیجی کالا نیز در معرض بازدید ۴۰ میلیون بازدیدکننده کالا قرار خواهد گرفت. به این صورت بازدیدکنندگان علاوه بر کالاهای نو، امکان مشاهده همان کالا به‌صورت دست دو و قیمت پایین‌تر را دارند.

همین‌طور کاربران کالاهای دست دو می‌توانند نرخ نو همان کالا را مشاهده کرده و به مقایسه آن بپردازند و در نهایت خرید مورد نظر خود را انجام دهند.

مزیت دیگر اتصال آگهی‌ها به دیجی کالا این است که برای ثبت آگهی محصول خود نیازی به وارد کردن اطلاعات و مشخصات آن محصول ندارید و خریداران به راحتی مشخصات یک محصول را مشاهده و بررسی کرده و نظرات کاربران درباره‌ی آن محصول را خواهند دید.

اپلیکیشن پیندو برای آیفون

ارائه‌ی خدمات در پیندو

علاوه بر خرید و فروش کالاها در پیندو، این امکان وجود دارد تا افراد با تخصص‌های مختلف، خدمات خود را با توجه به گروه‌های کالایی دیجی کالا معرفی و در معرض فروش قرار دهند. برای مثال خدمات خیاطی در دسته‌ مد و پوشاک و خدمات تعمیر موبایل در دسته‌ خدمات الکترونیک قرار می‌گیرد.

هدف اصلی پلتفرم پیندو، بالا بردن تجربه‌ خرید کاربران دیجی کالا، دسترسی کاربران به قیمت‌های مناسب‌تر، امکان فروش کالاهای دست دوم با ذکر مشخصات دقیق و فراهم کردن بستری جدید برای مشتریان و فروشندگان برای خرید و فروش کالا و ارائه خدمات است.

هم‌اکنون می‌توانید اپلیکیشن پیندو را برای دستگاه‌های iOS از اناردونی به‌صورت رایگان دانلود کرده و برای هر کالای نو و یا در حد نو و دست دوم و یا نیازمند به تعمیر، به‌صورت رایگان آگهی ثبت کنید. از کالای دیجیتال تا پوشاک و لوازم آرایشی و خدمات و …! طراحی پیندو به گونه‌ای است که استفاده‌ شما از آن آسان و لذت‌بخش باشد.

دانلود اپلیکیشن پیندو برای آیفون – کلیک کنید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه‌ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت‌ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید، تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید، تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *