انارمگ
۰

تاچ آیدی در کنار فیس آیدی به صفحه نمایش آیفون‌های ۲۰۲۱ اضافه خواهد شد

تاچ آیدی به صفحه نمایش آیفونهای 2021 اضافه خواهد شد

سال‌هاست که اپل ایده‌ی قرار دادن تاچ آیدی و فیس آیدی را در صفحه‌ی نمایش گوشی‌های آیفون مطرح می‌کند. بر اساس آخرین اخبار اپل و گزارشی که در بلومبرگ منتشر شد که احتمال می‌دهد در آیفون‌های جدید شاهد هر دو شکل احراز هویت بیومتریک تاچ آیدی Touch ID و Face ID باشیم. اکنون نیز گزارش جدید از WSJ تایید می‌کند که ۲۰۲۱ می‌تواند سالی باشد که شاهد ملحق شدن Touch ID روی صفحه نمایش آیفون به فیس آیدی هستیم.

تاچ آیدی به صفحه نمایش آیفونهای 2021 اضافه خواهد شد

تاچ آیدی به صفحه نمایش آیفونهای ۲۰۲۱ اضافه خواهد شد

در ماه سپتامبر شاهد جدیدترین ثبت اختراع اپل بودیم که شامل افزودن تاچ آیدی به صفحه نمایش آیفون می‌شود. البته اپل ثبت اختراعات زیادی دارد که این فناوری را می‌توانست پوشش دهد، همانطور که در سال ۲۰۱۶ در آیفونهای سری X شاهد آن بودیم.

اما سال ۲۰۲۱ می‌تواند سالی باشد که تاچ آیدی در کنار فیس آیدی در صفحه نمایش آیفون ۱۳ ظاهر خواهند شد. شایعاتی نیز در این زمینه منتشر شد اما زمان دقیقی از ارائه آن اعلام نشد. تا اینکه در اواسط ژانویه بلومبرگ به نقل از مهندسان اپل گزارش داد که در حال آزمایش Touch ID بروی صفحه نمایش آیفون است. با این حال در این گزارش اعلام نشد که این اتفاق در نهایت به نسخه‌ی تولید تبدیل خواهد شد یا خیر.

خرید اشتراک ارزان اپل موزیک – کلیک کنید

تا اینکه WSJ گزارش بلومبرگ را تایید کرد و گفت دو کارمند سابق اپل تایید کرده‌اند که شرکت روی افزودن فناوری اثر انگشت به صفحه نمایش کار کرده است و تصمیم دارد تاچ آیدی و فیس آیدی را روی آیفون قرار دهد.

تاچ آیدی به صفحه نمایش آیفونهای 2021 اضافه خواهد شد

تاچ آیدی به صفحه نمایش آیفونهای ۲۰۲۱ اضافه خواهد شد

به طور کلی انتظار نمی‌رود در سری آیفون‌های ۱۳ شاهد تغییرات اساسی و عمده باشیم، با این حال افزودن تاچ آیدی یک ارتقا قابل توجه به حساب می‌آید. به خصوص که با گسترش و همه گیر شدن ویروس کرونا در جهان و استفاده از ماسک، کاربران نمی‌توانند ماسک خود را برداشته و از فیس آیدی استفاده کنند. در راستای این جریانات و شرایط، افزودن تاچ آیدی به صفحه نمایش کمک بزرگ و هوشمندانه‌ای در جهت حفظ سلامتی کاربران گوشی های آیفون است.

دانلود اپلیکیشن پس زمینه WallpapersCraft Pro برای آیفون – کلیک کنید

بلومبرگ همچنین از تغییرات دیگری نیز نام برد. مانند حذف پورت شارژ به نفع پورت بی سیم در برخی از مدل‌های آیفون که البته مشخص نیست آیا این تغییر را در آیفونای ۱۳ خواهیم داشت یا خیر. در قسمتی نیز به طراحی آیفونهای تاشو اشاره کرد. اما اینطور که معلوم است اپل بیشتر تمرکزش روی ارتقا و بروزرسانی آیفون و آیپد است اما در حال کار بروی مدل‌های تاشو نیز هست.

در نهایت نیز این گزارش اعلام کرد که ایرتگ ( دستگاه ردیاب هوشمند اپل ) امسال عرضه خواهد شد. ایرتگ‌ها تایلهای ردیاب کوچکی هستند که با استفاده از اتصال بلوتوث در یافتن وسایل گم شده به شما کمک خواهند کرد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه‌ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت‌ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید، تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید، تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *