انارمگ
۰

بهترین رستوران های آنتالیا و وان

بهترین رستوران های آنتالیا و وان

ترکیه شهر‌های زیبایی دارد که ایرانی‌های بسیاری برای سفر به آن‌ها مراجعه می‌کنند. آنتالیا و وان دو مورد از این‌ شهر‌های زیبا هستند که هر‌ساله میزبان گردشگران و توریست‌های بسیاری از سراسر جهان می‌شوند. اگر به جاذبه‌های تفریحی و گردشی شهر‌هایی مثل وان و آنتالیا توجه کرده باشید، متوجه خواهید شد که در سفر به ترکیه برنامه‌ریزی بسیار مهم است و شما باید از همه لحظات سفر خود نهایت استفاده را ببرید. قیمت تور آنتالیا ارتباط مستقیمی با رستوران‌هایی دارد که در برنامه گردش در آنتالیا گنجانده شده‌اند.

یکی از قسمت‌های مهم سفر شما هم به رستوران‌ها و غذا‌های ترکیه ختم خواهد شد که باید درباره آن مطالعه کرده باشید. در این ‌مقاله می‌خواهیم درباره رستوران‌های معروف و باکیفیت آنتالیا و وان صحبت کنیم. اگر با تور آنتالیا یا وان به ترکیه به سفر می‌روید، حتما از راهنمایی‌های افراد با‌تجربه تور هم برای صرف غذا استفاده کنید.

اگر دوست دارید درباره رستوران‌های معروف در تور وان یا آنتالیا اطلاعاتی داشته باشید یا قرار است به‌زودی به ترکیه سفر کنید، تا انتهای این‌مطلب با ما همراه باشید.

رستوران‌های آنتالیا

ابتدا تعدادی از رستوران‌های آنتالیا را نام خواهیم برد تا شما در سفر با تور آنتالیا یا به‌صورت شخصی به این ‌شهر زیبا با آن‌ها آشنایی داشته باشید.

رستوران مرمرلی آنتالیا

رستوران مرمرلی را می‌توان یکی از بهترین رستوران‌های آنتالیا دانست که آمادگی پذیرایی از میهمانان را با بهترین غذا‌ها دارد. رستوران پایین صخره‌ای زیبا بنا شده و همین موضوع جذابیت آن را چند‌برابر کرده است. مسافران حین صرف غذا آرامشی غیر‌قابل‌وصف را در تماشای منظره زیبای دریای مدیترانه حس می‌کنند. بیشتر غذا‌های این ‌رستوران به‌صورت گریل‌شده سرو می‌شوند و شامل انواع ماهی و کباب هستند. اگر به رستوران مرمرلی رفتید، حتما از کتلت گریل‌شده و کباب سیخی گوشت آن امتحان کنید.

رستوران مرمرلی آنتالیا

رستوران استِلا مانزارا آنتالیا

یکی دیگر از رستوران‌های آنتالیا که صحنه زیبا و تماشایی دریا را هنگام ایستادن شما در رستوران، به شما و همراهان‌تان هدیه می‌کند، رستوران استِلا مانزارا آنتالیا است. این‌ رستوران ممتاز چشم‌انداز زیبایی از دریای مدیترانه دارد که چشمان هر‌ فردی را به خود خیره می‌کند. رستوران استِلا مانزارا سعی کرده انواع مختلفی از غذا‌هایی دریایی و غذا‌های با گوشت مرغ و سایر پرنده‌ها را در منوی خود داشته باشد. معمولا توصیه افرادی که در این رستوران توقف داشته‌اند، این است که حتما غذا‌هایی مانند استیک فیله فلفلی با کنیاک را امتحان کنید که یکی از محبوب‌ترین غذا‌های این ‌رستوران است.

رستوران روکا آنتالیا

اگر با تور آنتالیا سفر می‌کنید، حتما در برنامه خود، زمانی به‌اندازه یک وعده غذایی را برای رستوران روکا قرار دهید. رستوران روکا که به روکا پیتزا فلافل شهرت دارد، انواع غذا‌های ترکی، عربی، مدیترانه‌ای و انواع پیتزا‌ها را ارائه می‌کند و غذا‌های آن کیفیت بسیار خوبی دارند. اگر گیاه‌خوار هستید، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما منوی غذا‌های مخصوص افراد وگان در رستوران روکا است. فلافل‌های رستوران شهرت زیادی دارند و نباید آن‌ها را از دست داد. یکی از نکته‌های بسیار خوب این ‌رستوران، قیمت مناسب آن است.

رستوران‌های وان

تعداد رستوران‌‎های معروف و مناسب وان و آنتالیا بسیار بیشتر از تعدادی است که ما در این‌ مقاله نام می‌بریم. اما مطالعه ویژگی‌های این ‌موارد به شما کمک می‌کند تا بتوانید رستوران‌های دیگر را نیز با هم مقایسه کنید. در ادامه تعدادی از رستوران‌های وان را نام می‌بریم تا در سفر با تور وان، آشنایی مناسبی با رستوران‌‌‎های آن داشته باشید.

رستوران کروانسارای وان

اگر دوست دارید از بالا شلوغی‌های خیابان را ببینید و یک وعده غذای عالی را تجربه کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به رستوران کروانسارای وان بزنید. استفاده از ظروف مسی و غذا‌ی بومی رستوران جذابیت زیادی را به آن داده است. کباب کاغذی این ‌رستوران که کباب تهیه‌شده از گوشت گوسفند است و در کاغذ پیچیده می‌شود، بسیار معروف است. از ویژگی‌های جالب دیگری که رستوران دارد، بازبودن و قابل‌رویت بودن آشپزخانه آن برای مشتریان است. این ‌موضوع اعتماد و صمیمیت جالبی را میان کارکنان و مشتریان ایجاد می‌کند.

بهترین رستوران های آنتالیا و وان

رستوران تامارا وان

رستوران تامارا که در هتل تامارا قرار دارد، یکی از رستوران‌های شیک و دل‌انگیز شهر وان است. اگر به شهر وان سفر می‌کنید، حتما زمانی را برای مراجعه به رستوران این‌ هتل در برنامه‌های خود قرار دهید. نکته جالب این ‌رستوران کوره‌های مخصوص هر میز است که به مشتریان این ‌امکان را می‌دهد غذا‌های خود را کباب کنند و تجربه جالبی را به‌دست آورند.

از‌ جمله دیگر رستوران‌های معروف آنتالیا و وان مواردی مانند نام‌های زیر قابل‌ اشاره هستند:

  • Halil İbrahim Sofrası
  • Erkoc Cag Kebap
  • Hacioglu Kebapcisi
  • رستوران Akdamar
  • رستوران الیت
  • رستوران آینالی
  • رستوران گاتزتا براسری
  • رستوران نار بیچ بیسترو

هر‌یک از رستوران‌های ذکر‍‌شده در این ‌مقاله ممکن است ویژگی‌های خاصی را برای خود داشته باشند و شما باید برای وعده‌های غذایی مختلف خود روی آن‌ها برنامه‌ریزی کنید. همه رستوران‌های خوب برای تور وان یا آنتالیا به همین موارد محدود نمی‌شود و شما با جستجویی آسان به فهرستی بلند از رستوران‌های هر شهر خواهید رسید. بهتر است قبل از انتخاب رستوران‌های مقصد سفر، حتما درباره آن‌ها تحقیق کنید و از تجربه‌های دیگران هم در این ‌زمینه استفاده کامل را ببرید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه‌ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت‌ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید، تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید، تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *