انارمگ
۰

استقبال کوالکام از تولید تراشه های M1 شرکت اپل برای آینده دنیای کامپیوتر

تراشه های M1 شرکت اپل

کریستیانو آمون، مدیر عامل رسمی شرکت کوالکام به تازگی ادعا کرده‌است که تولید تراشه های M1 شرکت اپل می‌تواند، نشانه ای برای یک آینده درخشان در دنیای تکنولوژی باشد. آینده ای که می‌تواند جهان تکنولوژی را با یک انقلاب روبرو کند. در این زمینه می‌توانید با انارمگ همراه باشید تا این خبر را از جنبه‌های دیگری هم بررسی کنیم!

صحبت‌های مدیر عامل کوالکام در مورد تراشه های M1 شرکت اپل

بر اساس گزارشات، چندی پیش کریستیانو آمون در یک برنامه پادکست به نام Vergcast شرکت کرده که توسط وب سایت معروف The Verge منتشر می‌شود. او در مصاحبه خود در این پادکست به طور جدی ادعا کرده‌است که علاقه مند است، شرکت‌های بزرگ کامپیوتری دنیا نظیر Apple و Microsoft، اقدام به تولید کامپیوترهایی مبتنی بر ARM کنند.

خرید اشتراک اپل وان – کلیک کنید

طراحی، تولید و عرضه این نوع کامپیوترها بر اساس نظرات آمون، می‌تواند، آینده خلاق و جدیدی را در پیش روی ما بگذارد! مدنظر داشته باشید که در این زمینه، استفاده از تجربه‌های کاربری برای استفاده از کامپیوترهای شخصی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و می‌تواند به ما در داشتن تجربه‌های ارزشمندتری کمک کند.

بر اساس گفته‌های مدیرعامل شرکت کوالکام، این رخدادها و پیشرفت‌هایی که در زمینه تکنولوژی شکل می‌گیرند، می‌توانند آینده ای بسیار جذاب و پر از اتفاقات خوب را برای ما رقم بزنند، تنها به این شرط که بخواهیم! آمون همچنین به این مسئله در این پادکست بارها تاکید کرد که امیدوار است، پردازنده‌های بیشتری بر پایه ARM تولید شوند تا صنعت کامپیوترهای شخصی تغییر و تحولات عظیمی داشته باشند.

پردازنده جدید و اختصاصی M1 اپل رونمایی شد

پردازنده اختصاصی M1 اپل

صحبت‌های جاه طلبانه مدیر عامل کوالکام در رابطه با اپل

کریستیانو آمون در مصاحبه‌های خود بیان کرده‌است که می‌تواند در بازار آینده تولید کامپیوترهای نسل آینده خود از پردازنده‌هایی نظیر اسنپ دراکون ۸۸۸ برای سطح بیشتری از کامپیوترهای ویندوزی، اندرویدی و لینوکسی استفاده کند و بازار بیشتری حتی نسبت به اپل، محصولات خود را به فروش برساند.

جالب است بدانید که این دو شرکت بزرگ، سال هاست که به خاطر اختلاف سلیقه و نظر در مورد تولید و تامین تراشه‌های ارتباطی آیفون‌ها با یکدیگر مشکل دارند. با این حال به نظر می‌رسد که مدیر عامل کوالکام از تراشه های M1 شرکت اپل بسیار راضی بوده و ابراز رضایت در این زمینه می‌کند.

گفتنی است که این دو شرکت بزرگ در حال حاضر بر روی یک پروژه مشترک برای تولید تراشه‌های ارتباطی ۵G با یکدیگر همکاری کنند و امید دارند تا در آینده، این سطح از ارتباطات خود را افزایش دهند. نظر شما در این زمینه چیست؟ آیا این دو شرکت می‌توانند در آینده ای نه چندان دور، تعاملات و همکاری‌های بیشتری با یکدیگر داشته باشند؟ شما می‌توانید نظرات خود در این زمینه را با ما و دیگر علاقه مندان در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه‌ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت‌ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید، تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید، تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *