انارمگ
۰

آموزش حذف کامنت‌های اینستاگرام بصورت یکجا (+تصویر)

حذف کامنت‌های اینستاگرام

اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی محبوب در جامعه است که هر چند وقت یکبار، بروزرسانی‌های مفیدی انجام می‌دهد. این شبکه اجتماعی با بروزرسانی‌های اخیری که انجام داده‌است به کاربران موبایل‌های آیفون (iPhone) این قابلیت را ارائه می‌دهد که بتوانند اقدام به حذف کامنت‌های اینستاگرام به صورت یکجا کنید.با مجله تخصصی انارمگ همراه باشید تا آموزش کامل این موضوع را به شما ارائه کنیم!

چرا اینستاگرام قابلیت حذف کامنت‌ها به صورت یکجا را ارائه کرده‌است؟

اینستاگرام همیشه به دنبال راحتی کاربر در برنامه اش بوده به همین دلیل سعی کرده با ارائه این قابلیت از مشکلات این حوزه جلوگیری کند. شما می‌توانید با کمک این قابلیت ۲۵ نظر را به صورت گروهی یا انبوه حذف کنید.

مدنظر داشته باشید که اگر به صورت عمده با چنین مشکلاتی روبرو هستید، بهتر است که هم اکنون به بخش تنظیمات اینستاگرام خود مراجعه کرده و بر روی مسدودسازی نظرات کلیک کنید در این قسمت می‌توانید، نظرات کاربران را بر اساس حرف‌ها و گفته‌هایی که ممکن است به کار ببرند از قبل محدود کنید.

دانلود اینستاگرام بدون تبلیغ برای آیفون – کلیک کنید

اینستاگرام همچنین این قابلیت را به شما ارائه می‌دهد که بتوانید نظرات کاربرانی که سعی دارند شما را در زیر مسابقات اینستاگرام منشن کنند، مسدود کنید. برای این کار لازم است که در بخش تنظیمات قسمت حریم خصوصی، تنظیمات مربوط به این موضوع را انجام دهید.

آموزش حذف کامنت‌های اینستاگرام به صورت یکجا

به پستی که می‌خواهید در آن نظرات کاربران را حذف کنید، مراجعه کرده و روی یکی از نظرات ضربه بزنید تا علامت سه نقطه در گوشه بالا سمت راست برای شما نمایش داده شود. در این قسمت لازم است که با مدیریت نظرات، حداکثر ۲۵ نظر را انتخاب کرده و آن‌ها را با یک ضربه ساده پاک کنید.

شما می‌توانید این آموزش تصویری را در قسمت زیر مشاهده کنید:

آموزش حذف کامنت‌های اینستاگرام

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه‌ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت‌ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید، تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید، تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *