انارمگ
۰

آموزش تماشای اپل فیتنس پلاس در آیفون، آیپد، مک و اپل تی وی

نحوه‌ی تماشای +Fitness در آیفون، آیپد، مک و Apple TV

بیشتر از یک ماه از شروع به کار اپل فیتنس پلاس می‌گذرد و ورزشکاران و دوست‌داران ورزش و سلامتی در جهت حفظ تندرستی و تناسب اندامشان از آن استفاده می‌کنند و ممکن است بخشی از برنامه‌ی روزانه‌ی شما شده باشد. با این حال شاید اگر برای اولین بار آنرا دانلودکرده‌اید برای کار با آن گیج شوید و ندانید از کجا تمرین‌ها را دانلود کنید. در آیفون کار کمی آسان‌تر است اما در آیپد و مک کار کمی سخت تر و پیچیده‌تر می‌شود.

در این مقاله از انــــارمگ به شما می‌گوییم که چگونه تمرینات فیتنس پلاس را در همه‌ی دستگاه‌های اپل تماشا کنید. و در پایان نیز به سوالاتی که ممکن است درباره‌ی این سرویس داشته باشید پاسخ می‌دهیم مانند اینکه وقتی اپل واچ به اپل فیتنس پلاس وصل نمی‌شود چکار کنیم؟

چگونه Fitness+ را در همه‌‌ی دستگاه‌های اپل تماشا کنیم؟

آموزش تماشای اپل فیتنس پلاس در آیفون

تماشای فیتنس پلاس در گوشی آیفون ساده‌تر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنید. ابتدا باید برنامه‌‌ی Fitness را بصورت رایگان از اپ استور دانلود کنید. اگر اپل واچ دارید احتمالا قبلا این برنامه‌ را در آیفونتان بارگیری کرده‌اید. پس از نصب برنامه را باز کنید. در پایین سه زبانه خواهید دید: Summary و Fitness+و Sharing. همانطور که حدس زدید روی گزینه‌ی وسط یعنی +Fitness کلیک کنید. پس از انجام اینکار با مجوعه‌ی ویدئوهای تمرینی در اپل فیتنس روبه‌رو خواهید شد. هر هفته فیلم‌های زیادی به Library اضافه خواهد شد و به این ترتیب هیچ وقت تمرین کم نمی‌آوردید. با توجه به نوع تمرین، مربی و طول مدت تمرین می‌توانید از فیلترهای بالای صفحه استفاده کنید. در زمان نوشتن هیچ ابزاری برای جستجو در برنامه وجود ندارد.

نحوه‌ی تماشای +Fitness در آیفون

نحوه‌ی تماشای +Fitness در آیفون

آموزش تماشای اپل فیتنس پلاس در آیپد

اوضاع در آیپد کمی متفاوت است. زیرا که بر خلاف آیفون، اپل هرگز برنامه‌ی تناسب اندام را برای آیپد منتشر نکرده است. بنابراین مثل آیفون نیست که قبلا آنرا دانلود کرده باشید. حال اپ استور را در آیپدتان باز کرده و Fitness را جستجو و دانلود کنید.

پس از بارگیری برنامه را در آیپد باز کنید. بر خلاف آیفون در آیپد هیچ زبانه‌ای در پایین وجود ندارد. بهتر بود که این نسخه از برنامه + Fitness نامیده می‌شد چرا که تنها چیزی که ارائه می‌دهد همین سرویس است و گزینه‌های Summary و Sharing تنها در نسخه‌ی آیفون دیده می‌شود.

خرید اشتراک ارزان اپل وان – کلیک کنید

شاید این برای بسیاری از کاربران مشکل به نظر نیاید، اما بدانید که کاربران آیپد که آیفون یا اپل واچ ندارند نمی‌توانند خلاصه تمرینات گذشته‌شان را ببینند. این بدان معناست که نمی‌توانید به workout summaries (خلاصه‌ی تمرینات) بازگشته و تمرینات و عملکردتان را در گذشته مرور کنید. به همین دلیل به کاربرانی که با آیپد کار می‌کنند توصیه می‌شود که در پایان هر تمرین از عملکرد خود اسکرین شات بگیرند تا بتوانند در آینده عملکرد و پیشرفت‌شان را بررسی کنند.

نحوه‌ی تماشای +Fitness در آیپد

نحوه‌ی تماشای +Fitness در آیپد

آموزش تماشای اپل فیتنس پلاس در اپل تی وی

برای کاربران Apple TV برنامه‌ی Fitness بصورت خودکار در tvOS 14.3 نصب شده است. بنابراین اگر آخرین بروزرسانی tvOS را در اپل تی وی اجرا کنید، همان برنامه‌ی Fitness را در مجموعه‌ی برنامه های اپل تی وی خواهید دید. علاوه بر این اگر در آخرین بروزرسانی هستید باید یکی از موارد زیر را داشته باشید: Apple TV 4K ،Apple TV HD.

اگر از مدل‌های قدیمی Apple TV استفاده می‌کنید شاید نتوانید از +Fitness استفاده کنید. کسانی که برنامه‌ی +Fitness را در اپل تی وی شان مشاهده می‌کنند آنرا باز کنید. اگر چندین کاربر به اپل تی وی متصل هستند، مطمئن باشید که با کاربری خودتان وارد سیستم شده‌اید. برای این کار نامتان را در گوشه‌ی سمت چپ بالای صفحه پیدا کرده و یا حساب کاربری‌تان را اضافه کنید. حال می‌توانید تمرین مورد نظرتان را انتخاب و شروع به تمرین کنید. مانند نسخه‌ی آیپد در اپل تی وی نیز بخش Summary یا Sharing وجود ندارد و نمی‌توانید خلاصه تمرینات را مشاهده کرده و یا تمرینات را به اشتراک بگذارید.

نحوه‌ی تماشای +Fitness در Apple TV

نحوه‌ی تماشای +Fitness در Apple TV

آیا می‌توان Fitness+ را در مک تماشا کرد؟

متاسفانه در حال حاضر راهی برای تماشای Fitness در مک وجود ندارد و حتی نمی‌توان فیلم‌های تمرینی +Fitness را از طریق AirPlay در مک پخش کرد. این مساله برای اپل یک نقطه ضعف به حساب می‌آید. زیرا بسیاری از کاربران هستند که مک آنها دستگاه اصلی‌شان به حساب می‌آید. امیدوارم اپل برنامه‌ی Fitness+ را برای مک عرضه کند و یا حداقل AirPlay را برای پخش تمرینات باز کند.

احتمال دارد برنامه‌های شخص ثالثی برای باز کردن آیفون و یا آیپدتان در مک وجود داشته باشد که بتوانید از طریق آنها +Fitness را در مک تماشا کنید.

چرا اپل واچ Fitness+ را تشخیص نمی‌دهد؟

یک مشکل عمده که ممکن است برای خیلی از کاربران بوجود آمده باشد این است که چرا اپل واچ فیتنس پلاس را نمیخواند و نمی‌تواند آن را تشخیص دهد. گاهی پیش آمده که + Fitness را راه‌اندازی کرده تلاش می‌کنید تمرینی را شروع کنید، اما در کمال ناباوری اپل واچ و Fitness با هم متصل نمی‌شود. در حالی که اپل واچ روی مچ دستتان بسته و تنها یک اینچ با آیفون فاصله دارد.

خرید گیفت کارت ارزان اپل – کلیک کنید

چند راه‌حل سریع به شما آموزش می‌دهیم تا این مشکل را بر طرف کنید:

  • مطمئن شوید که همه‌ی دستگاههایتان بروز رسانی شده ‌باشند. از جمله اپل واچ، سپس دستگاه‌ها را دوباره راه ‌اندازی کنید.
  • از iCloud در دستگاهی که فیتنس پلاس را در آن اجرا می‌کنید وارد سیستم شوید و سپس Sign out شوید. ( بخاطر داشته باشید که این کار ممکن است بر فضای ذخیره سازی دستگاهی که برنامه‌ را در آن اجرا می‌کنید اثر بگذارد.)
نحوه‌ی تماشای +Fitness

نحوه‌ی تماشای +Fitness

سوالات متداولی که ممکن است پیش بیاید:

Apple Fitness+ چیست؟

+Apple Fitness یک سرویس پخش است که به تازگی برای فیلم‌های تمرینی راه‌اندازی شده است. با پرداخت تنها ۱۰ دلار در ماه کاربران می‌توانند به تمریناتی در زمینه‌های یوگا، دوچرخه‌سواری، قایقرانی، پرورش اندام، تمرینات قدرتی و رقص و … که توسط مربیان مطرح ارائه شده دسترسی داشته باشند. اپل واچ شما می‌تواند با این برنامه هم‌گام سازی شود تا بتوانید تسلط بیشتری بر عملکردتان داشته باشید.

برای تمرینات +Fitness چه تجهیزاتی لازم است؟

برای انجام اکثر تمرینات این سرویس به هیج تجهیزاتی نیاز ندارید، مگر فضای کافی برای جابه‌جایی و انجام حرکات، با این حال ممکن است برای برخی تمرینات خاص به تشک، دمبل و یا دوچرخه ثابت نیاز داشته باشید.

برای استفاده از +Fitness نیاز به اپل واچ داریم؟

برای استفاده از این برنامه نیازی به اپل واچ ندارید. اما برای استفاده از پخش تمرینات به آیفون یا آیپد یا اپل تی وی نیاز دارید. استفاده از اپل واچ قابلیت‌هایی را به تمرینات‌تان اضافه می‌کند و می تواند بر روند عملکردتان تاثیر داشته باشد اما با این وجود نیاز اساسی برای استفاده از +Fitness به اپل واچ نخواهید داشت.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه‌ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت‌ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید، تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید، تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *