انارمگ
۰

 پیشنهادی برای مجموعه‌ی سرویس‌های اشتراکی اپل در آینده

طبق گفته‌های کمپانی اپل، فروش سه ماهه‌ی اخیر سرویس‌های اپل به میلیاردها دلار رسیده است. اپ استور تنها در روز سال نو مبلغ ۵۴۰ میلیون دلار رکورد فروش داشته است. برخی سرویس‌های پولی این شرکت مانند، اپل فیتنس پلاس ،اپل تی وی پلاس و اپل نیوز پلاس در شرایط فعلی کرونا و در خانه ماندن کاربران فروش بالایی داشته‌اند. اما طبق گفته‌ی اندرو مورفی تحلیل‌گر Loup Ventures مجموعه‌ی سرویسهای بعدی اپل که می‌تواند ارائه دهد ممکن به چشم نیایند و در عین حال پر مخاطب باشند.

تقویت و توسعه‌ی سرویس‌های اشتراکی اپل

این تحلیل‌گر در یادداشت تحقیقاتی خود پیشنهاد داده که سازندگان آیفون می‌توانند با ارائه‌ی چندین پیشنهاد اضافی در قالب سرویس‌های پولی مانند سهام، ایمیل، پادکست‌ها، بهداشت و یا نقشه‌ها و مواردی ازین قبیل بخش خدمات و سرویس‌ها را گسترش دهند.

 پیشنهادی برای مجموعه‌ی سرویس‌های اپل در آینده

پیشنهادی برای مجموعه‌ی سرویس‌های اپل در آینده

شتابی که اخیرا در رشد خدمات اپل مشاهده می‌شود نشانگر سرعت تحول دیجیتالی بسیار گسترده‌ی این شرکت است. اپل این تحول را در کل دنیا گسترش داده و نحوه‌ی زندگی، کار و حتی بازیهای‌ ما را تغییر می‌دهد. این خدمات و سرویس‌های جدید تاثیر اپل در زندگی‌ ما عمیق‌ترو گسترده‌تر خواهد کرد و ارزش آن را از روش‌های جدید بدست می‌آورد و در ادامه شرکت را به سمت سقف بازار ۳ تریلیون دلار سوق می‌دهد.

خرید اشتراک ارزان اپل وان apple one – کلیک کنید

حال ممکن است این مشکل پیش بیاید که اضافه شدن پیشنهادات خدمات جدید در کنار خدمات موجود، توجه واحدهای نظارتی و انحصارکننده‌های مربوطه این خدمات را به خود جلب و یا موجب شکایت آنها شود. اما برای این نیز راه حلی وجود دارد و اپل می‌تواند با اصلاحات اضافی در مدل خدماتش این نگرانی‌ها را برطرف کند. برای مثال می‌تواند از اسامی مانند +Mail+, Stocks+, Health و مواردی ازین قبیل استفاده کند.

مجموعه‌ی پیشنهادی خدماتی که اپل در آینده می‌تواند ارائه دهد

+Podcasts: در این سرویس‌های اشتراکی اپل می‌تواند نمایش اورجینال پادکست‌ها و محتواهای برتر را در غالب یک سرویس اشتراکی قرار دهد. در ضمن اینکه این سرویس می‌تواند به افزایش ارزش مجموعه‌های صوتی اپل کمک کند.

+Mail: این سرویس ایمیل پولی با ویژگی‌های برتری که دارد می‌تواند به مدیریت بهتر ایمیل‌های ورودی، برنامه‌ریزی و خودکار کردن سایر کارهای روزانه در رسیدگی و مدیریت فعالیت‌هایتان به شما کمک کند و بهره‌وریتان را افزایش دهد.

+Maps: این سرویس پیشنهادی در کنار برنامه‌ی Maps می‌تواند بهترین مقصد را بر اساس اطلاعاتی که به آن داده‌اید مشخص و یا فرمت‌های خاص در اختیار شما بگذارد.

+Stocks: اپل می‌تواند خدمات برتر بورسی و مشاوره‌ای را در زمینه‌ی سهام‌داری و مدیریت بورس ارائه دهد. خدماتی شبیه سرویس‌های موجود مانند Robinhood و Wealthfront که در حال حاضر وجود دارند.

+Health: تعهدات و خدمات اپل در زمینه‌ی فناوری‌های پزشکی می‌تواند در آینده به ایجاد یک بستر و مجموعه‌ی خدمات پزشکی از راه دور پزشکی دیجیتال کمک بسیاری کند.

 پیشنهادی برای مجموعه‌ی سرویس‌های اپل در آینده

پیشنهادی برای مجموعه‌ی سرویس‌های اپل در آینده

با ارائه‌ی این سرویس‌ها اپل می‌تواند ماندگاری کاربران در اکوسیستم خود را افزایش دهد، از طرفی ارزش و اعتبار پیشنهاداتش را بالا ببرد و در آخر محتوای بیشتر و ارزشمندتری را در اختیار کاربران قرار دهد.

خرید گیفت کارت ارزان اپل apple – کلیک کنید

این سرویس‌ها می‌تواند برای افراد مختلف با علایق متفاوت کاربردی و جذاب باشد. برای مثال من نه علاقه‌ای به پادکست گوش دادن دارم و نه سر و کار زیادی با ایمیل. اما سرویسی مانند +Health و +Stocks نظر مرا به خود جلب خواهد کرد. من در سال گذشته سرمایه گذاری در بازار بورس را شروع کردم و یک کاربر عادی برنامه‌ی از پیش نصب شده‌ی Stocks اپل هستم. فکر می‌کنم با دریافت اشتراک سرویسی مانند +Stocks در کنار این برنامه می‌توانم از مجموعه‌ ی ارزشمندی از اطلاعات در زمینه‌ی سهام، معیارهای اندازی‌گیری و نمودارها، داده‌ها‌ی تاریخی و تحلیل‌های تکنیکی و مواردی ازین قبیل که در حال حاضر در برنامه‌ی Stocks وجود ندارد، استفاده و سود ببرم.

شکی نیست که اپل با پیشرفت در زمینه‌ی خدمات و سرویس‌هایش از موفقیت بزرگی برخوردار است و اینکه به دنبال پیشنهادات جدید اینچنینی باشد کار عاقلانه‌ای است.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه‌ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت‌ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید، تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید، تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *