انارمگ
۰

دن ریچو مهر تاییدی بر شروع فعالیت اپل در حوزه ی AR و VR گذاشت

بالاخره شایعات و گمان ها به پایان رسید و معلوم شد که پروژه مرموز دن ریچیو در اپل حول محور محصولات واقعیت افزوده ( AR ) و واقعیت مجازی ( VR ) خواهد بود . طبق آخرین اخبار اپل منتشر شده در سایت Bloomberg , ادعا می شود که مدیر سخت افزار های اپل , دن ریچیو , مسئولیت فعالیت های این کمپانی را در زمینه های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی بر عهده گرفته است . چندی قبل اخباری مبنی بر فعالیت های او منتشر شده بود که حاکی از این بودند که او در حال خلق چیزی جدید و خارق العاده است که همه در کمپانی اپل برای آن هیجان زده اند . در آن زمان همه بر این باور بودند که این پروژه در حوزه واقعیت افزوده و واقعیت مجازی خواهد بود و یا مربوط به ماشین اپل است . حال با این گزارش معلوم شد که مورد اول صحیح از آب در آمده است .

شایعاتی به گوش می رسد که اپل قصد دارد که یک هدست واقعیت مجازی را در سال آینده میلادی عرضه کند . هم چنین به نظر می رسد که یک جفت از عینک های هوشمند واقعیت مجازی نیز توسط اپل در دو یا سه سال آینده معرفی خواهد شد .

دن ریچیو مهره ای مهم و تاثیر گذار در حوزه سخت افزار برای اپل بوده است . او در سال ۱۹۹۸ به استخدام اپل در آمد و در سال ۲۰۱۵ یکی از تاثیر گذار ترین شخصیت های اپل نام گرفت . او نقشی پر رنگ و اساسی در عرضه اولین آیپد اپل در سال ۲۰۱۰ داشت . ریچیو در حال حاضرمعاون ارشد مهندسی سخت افزار اپل است و به تیم کوک گزارش می دهد. ریچیو تیم های مهندسی مک ، آیفون ، آیپد و آیپاد را که محصولات بی شماری را تولید کرده اند هدایت می کند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه‌ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت‌ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید، تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید، تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *