در حال حاضر همان‌طور که دوستداران برند اپل میدانند، آیفون ۱۱ پرو iphone 11 pro و آیفون ۱۱ پرو مکس iphone 11 pro max جدیدترین نوع آیفون هستند. این دو مدل از گروه آیفون ۱۱ برای کاربرانی ساخته شده است که به دنبال جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا هستند. از تغییر چشمگیر ظاهر آیفون‌های پرو iphone 11 pro می‌توان به ماژول بزرگی که در پنل پشتی آن‌ها قرار گرفته است، اشاره کرد.

صفحه نمایشگر آیفون پرو

آیفون‌های ۱۱ پرو و پرو مکس، به ترتیب دارای صفحه نمایشگر ۵.۸ و ۶.۵ می‌باشند. صفحه نمایشگر دو مدل آیفون پرو به گونه‌ای طراحی شده که حداکثر روشنایی آن‌ها به ۱۲۰۰ نیت میرسد و نسبت کنتراست آن دو میلیون به یک است و ۱۵درصد بیشتر از نسل قدیم آیفون‌ها مصرف بهینه‌تری دارند.
شرکت اپل از این نمایشگر به عنوان سوپر رتینا XDR یاد میکند که یادآور مانیتور پرو دیسپلی  XDR است.

رنگ بندی و تراشه آیفون پرو

این گوشی‌ها در رنگ‌های مشکی، خاکستری، سبز، نقره‌ای و طلایی عرضه شده‌اند. آیفون‌های پرو که از نسل جدید مدل‌های آیفون ۱۱ هستند، از تراشه A13 Bionic برخوردارند. با ادعای اپل میتوان پی برد در زمینه سرعت پردازنده و پردازنده گرافیکی در گوشی‌های هوشمند بی‌رقیب است.
همچنین این تراشه نسبت به نسل قبلی آیفون عملکرد یادگیری ماشینی بهتری داشته و بیست درصد سریع‌تر و پانزده درصد بهینه‌تر عمل می‌کند.

دوربین آیفون پرو مکس

دوربین پرو مکس دارای قابلیت حالت شب یا Night mode است. این حالت، به کاربران امکان ثبت تصاویر در محیط‌های تاریک را می‌دهد. پیش از این، بسیاری از مدل‌های گوشی اندروید از این قابلیت استفاده کرده بودند.
اما اپل این‌بار با طراحی جدیدتری به افزودن این قابلیت در آخرین مدل از آیفون اقدام کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *