انارمگ
۰

آموزش اضافه کردن آهنگ به ویدیو در آیفون

اضافه کردن آهنگ به ویدیو در آیفون

معمولا یکی از کارهای مورد علاقه افرادی که زیاد در زمینه ویرایش ویدئوها فعالیت می­‌کنند، اضافه کردن آهنگ به ویدیو در آیفون هست. البته امروزه با پیشرفت فناوری‌­ها و گسترش نرم‌افزارها و برنامه‌های کاربردی مختلف دیگر کار سختی نیست. شما می­‌توانید این کار را حتی در تلفن همراه هوشمند خود انجام دهید. برای این کار کافی است یکی از برنامه‌های کاربردی مرتبط را بر روی گوشی آیفون خود نصب کنید. می‌توانید از چندین نرم‌افزار مختلف مانند iMovie یا دیگر ویرایشگرهای مخصوص اپل استفاده کنید. حال با آموزش گام به گام این بخش از انارمگ با ما همراه باشید.

روش‌های اضافه کردن آهنگ به ویدیو در آیفون

در این مطلب از انارمگ به معرفی ۳ مورد از روش‌های افزودن آهنگ به ویدئو اشاره می‌کنیم.

استفاده از اپلیکیشن iMovie

اگر از طرفداران اپل هستید، قطعا با شنیدن خبر امکان اضافه کردن آهنگ به ویدیو در آیفون با استفاده از برنامه iMovie بسیار خوشحال خواهید شد. این برنامه به همراه چند برنامه دیگر در گوشی‌های آیفون وجود دارد. با استفاده از این برنامه می‌توانید ویدئو‌های خود را تدوین کنید و در این مورد به خصوص، به آن‌ها آهنگ اضافه کنید! اگر از قبل این برنامه در گوشی شما وجود ندارد، می‌توانید آن را به صورت رایگان از اپ استور دانلود کنید. در گام اول باید این برنامه را باز کنید. بر روی Projects که در بالای صفحه قرار دارد ضربه بزنید. سپس Create Project را انتخاب کنید.

حال باید بین دو حالت مختلف، یکی را برای ویدئوی مورد نظر انتخاب کنید که ما باحالت Movie این کار را شروع می‌کنیم.

Camera Roll باز می‌شود و شما می‌توانید ویدئوی موردنظر برای ویرایش را انتخاب کنید. پس از این کار، Create Movie که در پایین صفحه است را انتخاب کنید.

حال شما در حالت ویرایشگر هستید و می‌توانید آهنگی که می‌خواهید را به ویدئو اضافه کنید. برای این کار ابتدا بر روی علامت + بزنید. سپس گزینه Audio را انتخاب کنید.

در این مرحله گزینه‌های مختلفی برای انتخاب خواهید داشت که می‌توانید آهنگ را از برنامه Music آیفون انتخاب کنید و بر روی ویدئو بگذارید.

آهنگ مورد نظر خود را به ویدئو اضافه کنید. سپس گزینه Done که در سمت چپ صفحه قرار دارد را انتخاب کنید.

شما با موفقیت موسیقی را به فایل ویدئویی خود اضافه کرده‌اید و فایل جدید باید در قسمت Photo آیفون ذخیره شده باشد. استفاده از این برنامه، از راحت‌ترین راه‌های اضافه کردن آهنگ به ویدئو می‌باشد.

استفاده از InShot

برای اضافه کردن آهنگ به ویدیو در آیفون می‌توانید از نرم‌افزار InShot استفاده کنید، چرا که این برنامه از محبوب‌ترین برنامه‌های تدوین ویدئو در آیفون است. این برنامه کاملاً رایگان می‌باشد و می‌توانید آن را از Apple Store دانلود کنید. پس از دانلود این برنامه آن را باز کنید و در صفحه اصلی این برنامه با ۳ گزینه متفاوت مواجه می‌شوید که باید گزینه Video را انتخاب کنید. البته این برنامه با ابزارهای معمولی رایگان می‌باشد که شما می‌توانید برای دسترسی به نسخه حرفه‌ای اینشات به اناردونی مراجعه کنید.

دانلود برنامه اینشات InShot Pro Unlocked برای آیفون و آیپد

سپس این برنامه از شما دسترسی به Photos را می‌خواهد، دسترسی‌های مورد نیاز را به آن بدهید و سپس ویدئوی موردنظر خود را انتخاب کنید. حال می‌توانید ویدئوی خود را تدوین کنید، گزینه Music را انتخاب کنید تا بتوانید از ابزار آن استفاده کنید.

Tracks را بزنید و از آن‌جا موسیقی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

وقتی موسیقی اضافه شد، Checkmark Sign را بزنید. سپس نماد اشتراک را از گوشه سمت راست صفحه انتخاب کنید و گزینه Save را بزنید. استفاده از این برنامه از راحت‌ترین راه‌های اضافه کردن آهنگ به ویدیو در آیفون می‌باشد.

اضافه کردن آهنگ به ویدئو با نرم‌افزار VivaVideo در آیفون

VivaVideo یکی دیگر از ویرایشگرهای خوب برای آیفون است که با استفاده از این برنامه می‌توانید ویدئوهای خود را ویرایش کنید و به آن‌ها آهنگ اضافه کنید. در مرحله اول باید این برنامه را از Apple Store دانلود و نصب کنید و یا این که نرم‌افزار مربوطه را با هک اختصاصی و امکانات کامل از اپ استور اناردونی نصب کنید. پس از باز کردن برنامه، گزینه Edit را انتخاب کنید.

دانلود برنامه ویوا ویدئو Viva Video برای آیفون و آیپد – کلیک کنید

فیلم خود را از صفحه بعدی انتخاب کنید. وقتی ویدئو اضافه شد، وارد صفحه تدوین می‌شوید. گزینه Music را از نوار پایین صفحه انتخاب کنید.

سپس گزینه Add Music را انتخاب کنید.

فایل آهنگ مورد نظر را اضافه کنید. سپس روی Save در گوشه بالا و سمت راست ضربه بزنید تا ویدئو با فایل موسیقی انتخابی شما ذخیره شود. استفاده از این برنامه، از راحت‌ترین راه‌های اضافه کردن آهنگ به ویدئو می‌باشد. 

کلام آخر

همان‌طور که در ابتدای این مقاله گفتیم، موسیقی خوب باعث می‌شود ویدئوی شما جذاب‌تر شود. بخصوص اگر می‌خواهید از آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی (پست گذاشتن در شبکه اینستاگرام یا به صورت استوری) استفاده کنید، این کار خیلی مهم است. لازم به ذکر است که در برنامه تیک تاک آیفون نیز می‌توانید از این نوع وید‌ئوها استفاده کنید. ما در این مقاله سعی کردیم سه مورد از برنامه‌های مناسب برای اضافه کردن آهنگ به ویدیو در آیفون را به شما معرفی کنیم.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه‌ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت‌ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید، تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید، تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *